محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

نشست رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با تیم روابط عمومی این مرکز

دکتر دهقان جایگاه روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) را بسیار ویژه دانست و گفت: انعکاس فعالیت های خاص این مرکز تحت الشعاع عملکرد خوب این واحد است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، چهارشنبه 4 بهمن‌ماه 1400 دکتر دهقان رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با تیم روابط عمومی این مرکز نشست صمیمانه‌ای داشت.
در این نشست رئیس مجتمع ضمن تشکر و قدردانی از گروه روابط عمومی این مرکز گفت: عملکرد واحد روابط عمومی مجتمع کاملا نشان می‌دهد که همکاران این حوزه تمام تلاششان را به نحو احسن به کار می‌گیرد تا همه اتفاقاتی که در این مرکز به وقوع میپیوندد را به‌صورت شفاف منعکس کند و به تعبیری انعکاس فعالیت‌های سازمان تحت‌الشعاع عملکرد این واحد است.
دکتر دهقان با اشاره به اینکه کار در واحد روابط عمومی باارزش است گفت: کار کردن در واحد روابط عمومی به‌ویژه در این مرکز با توجه به وسعت، منحصر بودن اتفاقات، انجام عمل‌های خاص و همچنین حضور اساتید به نام کار بسیار ارزشمند و بزرگی است که تیم روابط عمومی مجتمع باید قدردان آن باشند و از آن حداکثر استفاده را در جهت پیشبرد اهداف مجتمع ببرند.
وی تأکید کرد: جایگاه روابط عمومی در هر سازمان بسیار خاص است و درواقع وظیفه این واحد را به‌نوعی سنگین‌تر می‌کند همچنین باید در این کار عشق، علاقه و باور وجود داشته باشد تا بتوانند نیازهای جامعه را به‌خوبی بشناسند و با توجه به پتانسیل‌های موجود در این مرکز پاسخگوی نیازهای هم‌وطنانمان از اقصی نقاط کشور باشند.
رئیس مجتمع بابیان این مطلب که یکی از ویژگی‌های ارزشمند واحد روابط عمومی مجتمع این است که همه اتفاقات و اخبار مجتمع را به‌روز در همه وسایل‌های ارتباط‌جمعی این مرکز قرار می‌دهند و همواره واقعیت‌ها را گفته بدون هیچ اغراقی که مایه بسی خرسندی است.
دکتر دهقان نگاه ویژه به امر مستندسازی را ضروری دانست و گفت: همان‌طور ک در واحد روابط عمومی مجتمع به مستندسازی توجه ویژه می‌شود ولی باید مستندسازی به‌صورت یک فرهنگ و عادت در این حوزه قرار داده شود و از همه اتفاقات آرشیو (خبر، عکس و کلیپ) تهیه و مستندسازی شود تا تجارب این مرکز همانند مدیریت پاندمی کرونا، راه‌اندازی پروژه نسخه‌نویسی و... به‌صورت مستند به آیندگان انتقال داده شود و همچنین باید در مبحث روابط عمومی الکترونیک نگاه ویژه و تجهیزات موردنیاز آن تأمین شود.
در ادامه مرادی دلیر مسئول روابط عمومی مجتمع گزارشی یک‌ساله از عملکرد واحد روابط عمومی این مرکز ارائه کرد.
وی افزود: روابط عمومی مجتمع  در سال 1400 باوجود پاندمی کرونا و پیک‌های متعدد  و محدودیت‌هایی که برای برگزاری مراسم‌ در این مرکز وجود داشت  ولی بیش از 630 خبر ، 586 گالری عکس و 116 ویدئو کلیپ تهیه‌کرده است.
مرادی دلیر ایجاد تفاهم، استقرار اعتماد و شناخت متقابل مجتمع  بیمارستانی امام  خمینی (ره) و مخاطبان آن را  از طریق اطلاع‌یابی،  اطلاع‌شناسی و اطلاع‌رسانی رسالت اصلی روابط عمومی این مرکز دانست.
همچنین مسئول روابط عمومی مجتمع در خصوص اولویت‌ها و اهداف روابط عمومی این مرکز  سخنانی ارایه کرد.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *