محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

نشست صمیمانه رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با جمعی از کارکنان واحدهای تأسیسات و دفتر فنی

دکتر خسرو صادق نیت، تلاش دلسوزانه مسئولان و کارکنان واحدهای تأسیسات و دفتر فنی مجتمع را در کنار کادر درمان برای به دوش کشیدن بخش مهمی از بار بحران کرونا ارزشمند خواند و از آنان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) شنبه 30 مرداد 1400 دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع در نشستی صمیمانه با حضور کارکنان واحد تأسیسات و دفتر فنی این مرکز از نزدیک پای صحبت‌ها و مهم‌ترین دغدغه‌های آن‌ها نشست. همچنین در این جلسه مصطفی مرادی دلیر مدیر خدمات و پشتیبانی و مهندس رضا قدیم خانی مدیر دفتر فنی مجتمع نیز حضور داشتند.

دکتر صادق نیت ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های گروه‌های تأسیسات و دفتر فنی مجتمع گفت: هر شغلی دشواری‌های خود را دارد. حجم کار همکاران ما در این حوزه‌ها بالا و پرخطر بوده و می‌توان گفت حتی از سخت‌ترین مشاغل بیمارستانی هستند. اگرچه گاهی این تلاش‌ها مشهود نیست ولی همه ما در تیم مدیریت و رهبری مجتمع می‌دانیم که سختی کار شما کمتر از کادر درمان نیست و شما هم در کنار کادر درمان بخش مهمی از فشار طاقت‌فرسای بحران را از ابتدای پاندمی کووید تاکنون بر دوش کشیده‌اید که بسیار ارزشمند است.

توضیح این‌که موضوعاتی چون کمبود نیروی انسانی، خستگی ناشی از فشار و حجم بالای کار کارکنان حوزه‌های تأسیسات و دفتر فنی و کمبود نیروی انسانی، قدیمی بودن زیرساخت‌ها و ضرورت بهسازی به‌موقع آن‌ها از مهم‌ترین چالش‌های مطرح‌شده در این جلسه بود.

کلمات کلیدی
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *