محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

نهمین جلسه تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال ۱۴۰۰

روند پیشرفت پروژه نسخه‌نویسی الکترونیک و گزارش وضعیت درمانگاه‌های مجتمع از مهم‌ترین محورهای گفت‌وگو و تبادل‌نظر در جلسه این هفته تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) نهمین  نشست اعضای تیم رهبری و مدیریت این مرکز شنبه 20 آذر ۱۴۰۰ با حضور دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، معاونان و مدیران حوزه‌های پشتیبانی، درمان و امور دانشگاهی و روسای بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، ولی‌عصر (عج) و انستیتو کانسر در سالن شورای ریاست مجتمع برگزار شد.
دکتر دهقان رئیس مجتمع ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: خدا را شاکر هستیم که به مناسبت روز پرستار در بسیاری از بخش‌های مجتمع جشن برپاشده و احساس خیلی خوبی است که شاهد وجود چنین جوی توام با  شادی و خوشحالی هستیم. ایشان با اشاره به برگزاری جشن روز پرستار گفتند در روز دوشنبه 22 آذر 1400  مراسم جشنی به مناسبت گرامیداشت روز پرستار  به‌صورت حضوری و مجازی در تالار تصویربرداری مجتمع برگزار و در آن مراسم از پرستاران مجتمع تقدیر خواهد شد.
در ادامه رئیس مجتمع  از اقدام نمادین شهرداری تهران به مناسبت روز پرستار با نصب بیلبورد حاوی عکس جمعی از کادر درمان مجتمع در اتوبان چمران و بلوار کشاورز تقدیر و تشکر کرد.
دکتر دهقان با اشاره به مراحل پیشرفت پروژه نسخه‌نویسی الکترونیک درمجتمع افزود: این طرح از اول دی‌ماه لازم‌الاجراست  و عملیاتی خواهد شد که  باید همانند آنچه در پاندمی کرونا شاهدش بودیم یک کار جهادی و تیمی  انجام شود  تا با همکاری  هم از این مرحله مثل گذشته  نیز به‌خوبی عبور کنیم.
وی بیان کرد: در حال حاضر 3 کارگروه  جهت اجرای پروژه نسخه‌نویسی الکترونیک تشکیل شده و در کارگروه های  اختصاصی  شامل آموزش، نرم‌افزار و سخت‌افزار  زحمات بسیار و کارهای بزرگی انجام‌شده است که ازجمله  از آن می‌توان به تأمین و تجهیز کامپیوترها ، راه اندازی بستر موردنیاز آن‌ها ، تکمیل ثبت‌نام پزشکان در سایت سازمان بیمه تأمین اجتماعی و بیمه سلامت و آموزش آن‌ها اشاره کرد.
رئیس مجتمع با اعلام این خبر گفت: معاونت امور دانشگاهی مجتمع در حال تهیه کلیپ‌های آموزشی برای پزشکان است  و بر خود لازم می‌دانم از تمامی اعضای کارگروه پروژه نسخه‌نویسی الکترونیک به‌ویژه  از مهندس سورکی معاون پشتیبانی مجتمع که مدیریت اصلی کارگروه را به عهده داشتند تشکر کنم و امیدوارم تا اول دی ماه  بدون هیچ مشکلی این پروژه عملیاتی شود.
در ادامه، دکتر کیخا سرپرست درمانگاه‌های مجتمع گزارش تفصیلی از عملکرد درمانگاه‌ها  در حوزه‌های نیروی انسانی، قوانین و مقررات، اطلاع‌رسانی، جذب کمک‌های مردمی و خیرین، تجهیزات، پذیرش و چالش‌ها و مشکلات موجود در درمانگاه‌های مجتمع را ارائه کرد.
در این جلسه دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، مهندس محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان، دکتر محمدرضا صالحی معاون امور دانشگاهی، دکتر علیرضا کاظمینی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)، دکتر عباس علی بخشی رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج)،  دکتر حبیب الله محمود زاده رئیس انستیتو کانسر، دکتر سید حسن اینانلو مدیر نظارت بر درمان، دکتر علی گنجعلیخان مدیر درمان، دکتر سید علی مؤمنی رئیس امور پژوهشی و فناوری، دکتر نوید مقدم سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات، پرستو آریاملو مدیر پرستاری، محمدحسین امراللهی مدیر منابع انسانی، مصطفی مرادی دلیر مدیر پشتیبانی، مهندس رضا قدیم خانی مدیر دفتر فنی مجتمع  و امیر رجبی مسئول بهبود کیفیت از اعضای تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) حضور داشتند.
توضیح اینکه جلسات تیم رهبری و مدیریت  مجتمع شنبه‌های هر هفته در سالن شورای  مجتمع تشکیل می‌شود.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *