محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

هشتمین جلسه کمیته مدیریت اطلاعات سلامت و فناوری اطلاعات مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال 1400 برگزار شد

در هشتمین جلسه کمیته مدیریت اطلاعات سلامت و فناوری اطلاعات مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) مهم ترین چالش های این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، سه شنبه 17 اسفند1400 با حضور دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان، ماندانا معدنی رئیس پذیرش، آمار و مدارک پزشکی، پرستو آریاملو مدیر پرستاری ، احد اکرمی مدیر پشتیبانی ، مریم اسداللهی مسئول ترخیص و همچنین تعدادی از کارشناسان حوزه مدارک پزشکی، پرستاری و آی تی مجتمع، هشتمین جلسه کمیته مدیریت اطلاعات سلامت و فناوری اطلاعات در سالن شورای ولیعصر این مرکز برگزار شد. 
دراین جلسه با پیگیری مصوبات جلسات گذشته آغاز سپس در خصوص کمبود فضای بایگانی در سطح مجتمع و اورژانسی بودن آن صحبت و بحث شد.
در ادامه ماندانا معدنی معدنی با اشاره به کمبود فضا برای بایگانی پرونده بیماران درمجتمع  گفت: با توجه به ازدیاد پرونده‌های  موجود وهمچنین  زمان‌بر بودن فرآیند امحاء پرونده‌ها لازم است که هر چه سریعتر فضای مناسب برای بایگانی پرونده بیماران و تجهیزات آن فراهم شود.
سپس معاون درمان مجتمع  به  رفع کمبودهای  تجهیزاتی واحد مدارک پزشکی مجتمع  و ایجاد فضای مناسب  و ایمن در اسرع وقت  برای  این واحد تأکید کرد. 
 دکتر اورندی با بیان این مطلب گفت:  باید پروپوزال  پیاده سازی کارت بستری الکترونیک در سامانه HIS توسط واحد نظارت بر درمان و با همکاری واحد  حقوق گیرندگان خدمت  تهیه  و فرآیند های آن انجام شود.
معاون درمان مجتمع با اشاره به نواقص پرونده‌ها به‌ویژه در تعطیلات و  شیفت‌های عصر و شب گفت: بهتر است که دارو و تجهیزات بیماران به‌روز توسط همکاران پرستاری ثبت شود مگر در موارد خاص در شیفت‌های عصر و شب که نیروی پرستاری کم است توسط مدیران  کشیک و یا سوپروایزر انجام شود. 
سپس اکرمی در خصوص فضاهای فیزیکی در نظر گرفته‌شده برای واحد مدارک پزشکی مجتمع و همچنین چالش‌ها و موانع آن توضیحاتی داد.
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *