محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

هفتمین جلسه بهسازی، ساماندهی دربهای ورودی و پارکینگ مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

هفتمین جلسه بهسازی، ساماندهی دربهای ورودی و پارکینگ مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دوشنبه ۲۷ مرداد ۹۹ در دفتر ریاست مجتمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، در این  جلسه که دکتر صادق نیت رئیس مجتمع، معصومی  معاون پشتیبانی، شهبازی مدیر خدمات پشتیبانی، آریاملو مدیره پرستاری، رضا نژاد  رئیس حراست و  حمامیان مسئول حفاظت فیزیکی مجتمع و جمعی از مسولین حضور داشتند و در آن طراحی و چگونگی تردد وسایل نقلیه از درب مجتمع مورد بحث بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است  این جلسات  جهت ساماندهی دربهای ورودی و ورود و خروج وسایل نقلیه و افراد متفرقه به داخل مجتمع و فضاهای پارکینگ مجتمع می باشد و هیات رییسه مجتمع اهتمام ویژه ای جهت ساماندهی پارکینگ که منتج به رفاه حال پرسنل و هیات علمی و مراجعین خواهد شد، داشته و دارد.
جهت ثبت ورود و خروج خودرو های متفرقه(بیماران هموفیلی،دیالیزی،ترخیص پیمانکاران،تغذیه  و...) مقررشد که  درب شرق مجتمع تجهیز به دوربین های کنترلی شود و بدینوسیله کلیه خودروهایی که آرم مجتمع ندارند توسط متصدی که داخل اتاقک نشسته ثبت و پایش گردد.
به محض اینکه کار وسیله نقلیه متفرقه تمام شد با اطلاعاتی که از خودرو در سامانه ثبت شده پایش صورت گیرد و در اسرع وقت از مجتمع خارج شود و جای پارک اساتید و هیات علمی را اشغال نکند،و اختلال در روند عبور مرور نداشته باشد.
دربهای ورودی ها هم جهت ورود  افراد، فضایی طراحی شده که در آن میز خدمت، نامه رسانی  و دبیر خانه نامه های خروجی و ورودی به مجتمع هم در ان طراحی گردیده است تا از ورود غیر ضروری ارباب رجوع که کار اداری و … دارد به داخل فضاهای درمانی جلوگیری شود و همان ابتدا کار فرد انجام شود.

کلمات کلیدی
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *