محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

وبینار چالش های انتشار و مسائل اخلاقی مقاله نویسی در دوران کووید19 در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزارشد

وبینار بین‌المللی چالش‌های انتشار و مسائل اخلاقی مقاله نویسی در دوران COVID-19 با همکاری گروه جراحی مغز و اعصاب بیمارستان امام خمینی (ره) و معاونت بین‌الملل دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، این وبینار جمعه 14 شهریور 99 با محوریت چالش‌های پیرامون نگارش و انتشار مقالات در ژورنال‌های معتبر و ملاحظات اخلاقی در دوره کرونا به صورت آنلاین و زنده برپا شد.
214 شرکت‌کننده داخلی و خارجی و سخنرانان ایرانی و بین‌المللی در وبینار چالش‌های انتشار و مسائل اخلاقی در دوران COVID-19 شرکت داشتند.
مدیریت و برنامه ریزی جلسه بر عهده دکتر سید امیرحسین جوادی هیات علمی گروه جراحی مغز و اعصاب و  دکتر زاهد حسین خان، استاد و عضو هیأت‌علمی گروه بیهوشی بود. این برنامه با همکاری انجمن جراحان مغز و اعصاب جهان WFNS, انستیتو علوم اعصاب کالیفرنیا و کلینیک کلیولند و موسسه ملی قاعده جمجه امریکا برگزار شد.
دکتر Edward C. Benzel، رئیس بخش جراحی اعصاب کلینیک Cleveland آمریکا طی این وبینار سخنرانی خود با موضوع سبک و کیفیت نگارش مقالات مربوط به جراحی اعصاب را ارائه و دکتر زاهد حسین خان، عضو هیأت‌علمی دانشگاه نیز نگرانی‌ها در حوزه چاپ مقالات و مسائل اخلاقی در دوران کرونا را تشریح کرد.
همچنین دکتر Andrei V. Alexandrov، استاد دانشگاه UTHSC آمریکا، دکتر Shane Tubbs، استاد جراحی اعصاب دانشگاه Louisiana آمریکا، دکتر سید امیر حسین جوادی از اساتید هیات علمی دانشگاه و دکتر مارتین مرتضوی، مدیر و مؤسس انستیتو علوم اعصاب کالیفرنیا نیز به عنوان دیگر سخنرانان این برنامه در خصوص روش نگارش خلاصه مقاله و چگونگی ارائه کنفرانس‌های مجازی، روش‌های افزایش احتمال چاپ مقالات، شاخص علمی مقالات و ظهور گفتگوهای تعاملی سخنرانی کردند.
همکاران متعدد در انجام و برنامه ریزی و اجرا دخیل بودند.فیدبک مثبت از سخنرانها و شرکت کنندگان از کشورهای امریکا تا آسیای جنوب شرقی دریافت شد.
پروفسور بنزل پس از وبینار از دعوت و همکاری با دانشگاه ابراز خوشحالی کرد و اظهار داشت که از لحاظ علمی و برنامه ریزی در سطح بسیار مطلوب برگزار شده است.
دکتر جوادی بیان کرد که این وبینار در بالاترین سطح علمی در این موضوع و با شرکت همکاران جراحی اعصاب برتر دنیا برگزار شد و افراد متعددی در دانشگاه در ایجاد و انجام چنین برنامه ای همکاری داشتند و از زحمات دکتر امینی معاون بین الملل مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) ، دکتر ضیایی معاون آموزش پردیس بین الملل و همکاران گروه بین الملل کمال تشکر را داریم.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *