محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

پنجمین جلسه تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال 1400 برگزار شد

در پنجمین جلسه تیم رهبری و مدیریت مجتمع دکتر دهقان رئیس مجتمع از خدمات ارزشمند دکتر کاظمینی معاون پیشین پشتیبانی مجتمع در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی کرد و مهندس محمدعلی سورکی را به‌عنوان معاون جدید پشتیبانی مجتمع با حفظ سمت منصوب کرد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) پنجمین نشست اعضای تیم رهبری و مدیریت مجتمع، شنبه 22 آبان 1400 با حضور دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، معاونان، روسای بیمارستان‌های تابعه و مدیران واحدهای این مرکز و سایر اعضا در سالن شورای ریاست برگزار شد.
دکتر دهقان رئیس مجتمع با اشاره به آرامش بعد از پیک پنجم کرونا گفت: امیدواریم که این آرامش بعد از کووید همچنان ادامه داشته باشد و وارد فاز جدیدی  نشویم و اگر هم  پیک احتمالی وجود داشته باشد با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی  که در جلسات تیم رهبری و مدیریت صورت گرفته  آمادگی‌های لازم  در این خصوص  درمجتمع اعمال‌شده است .
وی ضمن تشکر از  همه واحد های مجتمع در این دوماه  از  زمان تصدی در سمت ریاست مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)گفت: با توجه به گزارش عملکردی مجتمع  در این دوماه که قرار است در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه ارائه شود به همین منظور وظیفه خود می دانم  که از همه واحدها که در این مدت زحمات بسیار زیادی را متحمل شده اند تشکر کنم  و امیدوارم که با همین توان این مسیر را ادامه دهیم چرا که اگر هدایت و مدیریت شما که از ارکان مهم بیمارستان هستید  نباشد دستیابی به این موفقیت ها فراهم نخواهد شد.
دکتر دهقان با اشاره به اهمیت واحد مدارک پزشکی در مجتمع گفت:  باید نگاه ویژه ای به واحد مدارک پزشکی وجود داشته باشد؛ مشکلات و چالش های این واحد که سالهای سال  وجود  داشته است، مورد  بررسی قرار گیرد تا ساماندهی مناسب بر اساس قوانین صورت پذیرد.
وی بر ایجاد کارگروه متشکل ازمعاونت درمان ، واحد IT  و پشتیبانی مجتمع  و برگزاری  جلسات مستمر و همچنین اختصاص فضای مناسب برای بایگانی در راستای حل مشکلات واحد مدارک پزشکی در اسرع وقت تاکید کرد.
سپس ماندانا  معدنی رئیس پذیرش، آمار و مدارک پزشکی مجتمع گزارشی از وضعیت مدارک پزشکی در مجتمع  شامل چارت سازمانی واحد مدیریت اطلاعات سلامت ، تعداد نیروهای مورد نیاز ، اهم وظایف واحدهای (پذیرش ، مدارک پزشکی، ذخیره و بازیابی اطلاعات، آمار)، مکان واحدهای مدارک پزشکی، استانداردهای لازم برای نگهداری انواع پرونده های پزشکی در چارچوب زمان مقرر، اسکن پرونده های پزشکی و عمده چالشها ی این واحد را ارائه کرد.
دکتر گنجعلی خان مدیر درمان مجتمع با اشاره به چالش ها و مشکلات واحد مدارک پزشکی مجتمع افزود: از اهم مشکلاتی که در واحد مدارک پزشکی مجتمع وجود دارد کمبود نیروی مرتبط، کمبود تجهیزات لازم برای اسکن پرونده های پزشکی است.  .
مدیر درمان مجتمع با لازم دانستن بحث اعلان و  اطفای حریق در فضاهای بایگانی  در مجتمع گفت: باید به صورت اورژانسی سیستم  اعلان و اطفای حریق در بایگانی ها ایجاد شود  .
در ادامه مرادی دلیر سرپرست مدیریت پشتیبانی مجتمع در خصوص واحد مدارک پزشکی  گفت: از اوایل شروع کار در مدیریت پشتیبانی در باره  واحد مدارک پزشکی  با دکتر کاظمینی معون محترم پشتیبانی  یک برنامه مدون  برای صرفه‌جویی و ساماندهی در نظر گرفته‌شده است  و همچنین جلسات متعددی  در این خصوص با واحد مدارک پزشکی مجتمع برگزارشده که  با توجه به اینکه واحد مدارک پزشکی مجتمع ارتباط تنگاتنگی با مدیریت  پشتیبانی مجتمع دارد، در این  راستا در خصوص  تجهیزات  این واحد اقدامات لازم  برای خرید در حال انجام می باشد .
در پایان نشست دکتر دهقان رئیس مجتمع ضمن تشکر از خدمات ارزشمند دکتر کاظمینی معاون پیشین پشتیبانی مجتمع گفت: دکتر کاظمینی در یک برهه حساس به تیم پشتیبانی مجتمع اضافه شدند و حضور ایشان در کنار بقیه مدیریت‌ها یک تحرک و انرژی تازه‌ای به واحد پشتیبانی مجتمع دمید؛ و من به‌شخصه از دکتر کاظمینی در طی یک سال و نیم گذشته  که خیلی حمایت کردند  به‌عنوان یک فرد تأثیرگذار و دلسوز تشکر می‌کنم  و امیدوارم در سمت ریاست بیمارستان امام خمینی موفق باشند و درنهایت از مهندس سورکی به خاطر قبول این مسئولیت خطیر  ممنون هستیم  .
سپس اعضای تیم رهبری و مدیریت مجتمع به بیان  سخنانی  از  خدمات  ارزشمند  دکتر کاظمینی معاون پیشین پشتیبانی مجتمع پرداختند و  برایشان آرزوی سلامتی و  موفقیت کردند.
دکتر کاظمینی معاون پیشین پشتیبانی مجتمع ضمن تشکر از رئیس و اعضای تیم رهبری و مدیریت مجتمع گفت: من  در مدت 6 الی 7 ماه گذشته که هم سخت و هم خوش‌آیند بود دوستانی پیدا کردم که فکر می‌کنم تا آخر عمر  دوستیم با آن‌ها  پایدار خواهد ماند؛ و خوشحال هستم در این مدت در کنار این دوستان بودم و تمام تلاش خودم را  در این مدت انجام دادم و برای مهندس سورکی آرزوی موفقیت و بهترین‌ها رادارم.
توضیح اینکه جلسات تیم رهبری و مدیریت  مجتمع شنبه‌های هر هفته در سالن شورای  مجتمع تشکیل می‌شود.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *