محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

پیام تبریک رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به مناسبت روز پزشک 1402

دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در پیامی، یکم شهریور زادروز حکیم فرزانه شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز ملی پزشک را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، متن پیام دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در نکوداشت یکم شهریورماه 1402 مقارن با زادروز طبیب نامی ایران‌زمین ابوعلی سینا و روز پزشک را در ادامه مطلب بخوانید:

به نام طبیب جان‌ها

اگر به حسن تو باشد طبیب در آفاق

کس از خدای نخواهد شفای رنجوری (سعدی)

با سلام و احترام به ساحت پاک بزرگان دانش پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌ویژه، استادان نامی، طبیبان برجسته و حاذق و فراگیران جوان و پرتلاش گروه‌های پزشکی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

طبیب تجلی اسم شافی خداوند است. جامعه پزشکی اسلامی ایران از گذشته تاکنون با حضور دانشمندان شهیر و طبیبان فرهیخته‌ای چون ابن‌سینا، جرجانی، رازی و ... تا دکتر قریب، دکتر یلدا، دکتر شمس طریقت و ... که پرچم‌دار همراهی دانش و اخلاق پزشکی بوده‌اند؛ از پیشینه‌ای ارزشمند و پرافتخار برخوردار بوده و هست. مسلک و طریق روشن آن‌ها، امانتی است گران‌بها در میان ما پزشکان که باید آن را با تمام توان، حفظ و به آیندگان برسانیم.

دست‌به‌دست، جز او می نسپارد دلم

چون‌که طبیب غم این دل بیمارم اوست

اگرچه به انتخاب خود پای در این مسیر پرفرازونشیب نهاده‌ایم؛ اما خوب واقفیم، جان‌بخشی و همت در زدودن آلام بیماران رنجور توفیقی الهی است؛ به قول لسان‌الغیب، دست بیماران گرفتن بر طبیبان واجب است.

حضور در کرسی مکرم شفابخشی گوارای جان‌عزیزتان.

به نمایندگی از خانواده بزرگ مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) روز پزشک را به همه شما گرامیان تبریک می‌گویم.

امیدوارم در سایه‌سار لطف حضرت دوست همواره پرشکوه و برقرارمانید.

دکتر سید حسن اینانلو
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

محمد مرزبان
تهیه کننده:

محمد مرزبان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *