محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز ملی پرستار گرامی باد

پیام تبریک رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز ملی پرستار 1401

دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در پیامی 9 آذر، میلاد مبارک حضرت زینب سلام‌الله علیها و روز پرستار را به تلاشگران این عرصه به‌ویژه کادر پرستاری مجتمع تبریک گفت و از زحمات دلسوزانه ایشان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع در پیامی 9 آذر 1401 ولادت باسعادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب سلام‌الله علیها و روز ملی پرستار را به‌تمامی پرستاران خدوم نظام سلامت کشور و به‌ویژه همکاران کادر پرستاری این مرکز تبریک گفت.

متن کامل این پیام در زیر آمده است:

خواهران و برادران ارجمند کادر پرستاری مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

با سلام و درود حضور یکایک شما خوبان و سروران صبور و نجیبی که در تمامی احوال نیک و بد ایام، از خدمت به بیماران دردمند کوتاهی نکرده‌اید و باهمتی ستودنی، دوشادوش مدیران، پزشکان و دیگر ارکان خدمت‌رسانی مجتمع برای اعتلای نام و نشان کهن و بلندآوازه‌ی بزرگ‌ترین قطب علمی درمانی کشور به جان‌ودل کوشیده‌اید. شما مراقبان همیشه‌ی سلامت کشور که زمانی در کسوت مدافعان سلامت و زمانی به‌دوراز شعار و هیاهوی اجتماع، باشکوهی زینب وار به وظیفه مقدس خود در صیانت از جان بیماران پایبند و استوارید.

به نمایندگی از خانواده بزرگ مجتمع بیمارستانی امام خمینی، روز میلاد مبارک بزرگ بانوی صبر و ایمان حضرت زینب سلام‌الله علیها که به‌حق روز پرستار نام‌گذاری شده را به‌تمامی شما خوبان و ساعیان عرصه سلامت کشور، دانشگاه و مجتمع تهنیت می‌گویم و خدمت در کنار شما گرامیان که وجود پرمهرتان، تجلی عشق الهی بر بالین بیماران رنجور هست را مایه فخر و مباهات خود می‌دانم و همواره قدردان زحماتتان هستم.

امید آن‌که در پرتو ذات جانان، به یمن هر لبخندی که بر چهره بیماران می‌نشانید، جان‌هایتان دور از گزند روزگار و چهره‌هایتان پر لبخند باد.

 دکتر سید علی دهقان منشادی
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی( ره)

 

کلمات کلیدی
نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *