محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی

پیام تبریک نوروزی دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در آغاز سال 1402

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با انتشار پیامی آغاز سال 1402 و بهار قرآن را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) متن پیام تبریک نوروزی دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع به شرح زیر است:

یا مقلب‌القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال؛

خانواده گران‌قدر مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

سلام و درود

پیش از هر چیز، بر خود می‌دانم در پایان سالی که گذشت همراه با نکوداشت نام و یاد بزرگان مجتمع و یاران پیوسته به حضرت دوست؛ از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما عزیزان و گرامیان برای برپایی مهد خوش آوازه پزشکی کشور و درمان بیماران رنجوری که از جای‌جای وطن عزیزمان به امید رهایی از دردهایشان به این شفاخانه امید پناه می‌آورند؛ قدردانی کنم. همچنین از این‌که در ادامه سال‌ها تلاش و پیگیری‌های مجدانه مسئولان و همکاران دوره‌های مختلف مدیریتی مجتمع به سعی و توان ستودنی شما، کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی عج الله هم‌زمان با جشن نیمه شعبان به چرخه خدمت‌رسانی نظام سلامت کشور پیوست دست‌مریزاد می‌گویم. امیدوارم با انتقال کامل بخش‌ها در سال جدید، مردم عزیز میهن از همه امکانات درمانی منحصربه‌فرد آن برخوردار شوند.

بازآفرینی طبیعت بی‌جان برهانی است بر وجود رستاخیزی که خداوند سبحان در کلام روح بخشش، آن را به عالمیان وعده داده است « فانظرْ إلی‌ّ ءاثـر رحْمت‌ اللّه‌ کیْف‌ یحْی‌ الاْرض‌ بعْد موْتهآ »؛ پس به آثار رحمت خدا بنگر که چگونه زمین را پس از مرگش زنده می‌گرداند.

تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن هم لطفی است که در سایه آن می‌توان ضمن پرداختن و جشن گرفتن تغییر و تحولات جهان بیرون از خود، لحظاتی را نیز صرف تحولات درونی و معنوی‌مان کنیم؛ باشد که به مدد پروردگار مهربان، سرزمین وجودمان به گلستانی خرم و مسیری سرسبز برای ساطع شدن خیر الهی به عالم برون بدل شود.

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی

به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی (لسان الغیب حافظ شیرازی)

یاران و هم‌قطاران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، آمدن بهار جان‌ها را به شما تبریک می‌گویم و سالی سرشار از سلامتی، شادی و موفقیت را برایتان آرزو می‌کنم.

سال نو مبارک.

دکتر سید حسن اینانلو
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

کلمات کلیدی
نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *