محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

چهارمین جلسه کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایای مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال 1401

در ادامه جلسات هفتگی کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایای مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با محوریت ایمن‌سازی سازه‌ها و تجهیزات بر لزوم همکاری حداکثری تمامی واحدها برای اجرای مصوبات این کمیته در بازه‌های زمانی تعیین‌شده تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) چهارمین جلسه کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایای مجتمع در محور ایمن‌سازی سازه‌ها و تجهیزات بیمارستانی چهارشنبه 8 تیرماه 1401 و با حضور دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان، مهندس محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، فریده اسد زاده دبیر کمیته بحران و مدیران و کارشناسان معاونت‌های مجتمع در سالن شورای ریاست برگزار شد.

دکتر دهقان با تاکید بر اهمیت ایمن‌سازی سازه‌ها و تجهیزات قدیمی مجتمع گفت: این مسئله مورد تاکید مسئولان اجرایی کشور است و همه بخش‌ها باید برای کمک به تسریع و تسهیل اجرای مصوبات کمیته مدیریت خطر همکاری کنند.

مهندس سورکی هم در این جلسه بر خروج فوری تجهیزات مازاد و اسقاط بخش‌ها از مسیرهای منتهی به پله‌های خروج اضطراری در بازه زمانی تعیین‌شده تاکید کرد.

مهندس رضا قدیم خانی در خصوص اقدامات مدیریت دفتر فنی مجتمع در تامین ذخایر سوخت و انرژی مجتمع، خرید یا بهسازی زیرساخت‌های تاسیساتی را ه اندازی سیستم قطع خودکار گاز ورودی، مدیریت اکسیژن سازها، افزودن پریزهای برق در بخش‌ها و تامین یو پی اس موردنیاز و ... توضیحاتی داد.

فریده اسد زاده در جلسه این هفته گزارشی از روند پیشرفت مصوبات جلسات پیشین و بازخوردهایی از بازدیدهای محیطی انجام‌شده ارائه کرد.

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *