محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

چهارمین نشست از سلسله کارگاه های آموزشی گروه ترخیص و درآمد مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) برگزار شد

در چهارمین کارگاه آموزشی گروه ترخیص و درآمد مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بر ثبت دقیق ویزیت های انجام شده، خدمات پزشکی ارایه شده و بایگانی پرونده ها در اسرع وقت تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، چهارمین نشست از سلسله کارگاه های آموزشی گروه ترخیص و درآمد با هماهنگی مریم اسدالهی مسئول ترخیص مجتمع چهار شنبه ۲۶ آبان 1400 و با حضور جمعی از متصدیان ترخیص بخش‌های مختلف در سالن شورای ولیعصر ساختمان اورژانس به منظور بازنگری فرآیندهای ثبت خدمات بخش ارتوپدی برگزار شد.
در این جلسه بر ثبت دقیق ویزیت های انجام شده، خدمات پزشکی ارایه شده و بایگانی  پرونده ها در اسرع وقت، بررسی اوراق مثبته برای تایید بیمه از بیماران، همچنین راهنمایی بیماران فاقد بیمه برای اخذ دفترچه بیمه، بررسی مبلغ هزینه بیماران تاسقف معین و الزام به ارجاع بیمار به واحد صندوق برای شارژ ودیعه میان دوره، به روز رسانی شناسه بیمه ای با هدف به حداقل رساندن موارد خطا دراستحقاق سنجی بیمه ای، ثبت کامل خدمات ارائه شده و  مستندات  پرونده به ویژه در پرونده های انتقالی بین بخشی تاکید شد.
 
توضیح اینکه سلسله کارگاه های آموزشی ترخیص و درآمد بطور هفتگی به همت مدیریت برنامه ریزی منابع مالی و پایش عملکرد مجتمع برگزار می شود.
 
خبرنگار: نجمه باهو 
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *