محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

‍ بازدید مدیریتی ایمنی بیمار ازبخش عفونی مردان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

تیم مدیریتی ایمنی بیمار مجتمع باهدف صیانت بیماران از آسیب خطرات احتمالی و تأمین بهبود و سلامت بیماران از بخش عفونی مردان مجتمع بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، تیم مدیریتی ایمنی بیمار متشکل از دکترسیدحسن اینانلو مدیرنظارت بر درمان، دکترآرش سیفی رئیس بخش عفونی مردان، فاطمه حمیدی فر کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار، اعظم قاهان سوپروایزر کنترل عفونت،  سهیلا فکری سرپرستار بخش عفونی مردان، فریده اسدزاده دبیر ستاد بحران، فرشته حاجی بیگی کارشناس ایمنی بیمار یکشنبه  دوم مرداد 1401 از بخش عفونی مردان  مجتمع بازدید کردند.
در این بازدید که باهدف ارتقا ایمنی بیمار و تعهد مدیران ارشد و کارکنان نسبت به ایمنی بیمار در بخش عفونی مردان برگزار شد، ابتدا کارشناس ایمنی بیمار پس از معرفی گروه به بیان اهداف این بازدید پرداخت.
دکتر سیفی نقل و انتقال بیمار را یکی از موارد مهم در بحث ایمنی  بیمار دانست و بر لزوم اجرایی شدن هرچه سریعتر طرح دیسپچ در ساختمان عفونی  تاکید کرد.
 در ادامه حمیدی فر گفت : با توجه به این که بخش عفونی یکی از بخش هایی است که بیشترین خدمات پاراکلینیکی در آن انجام می شود لذا باید در چینش نیروهای خدماتی آن بازنگری شود تا به نتیجه مطلوب که همان  سلامت بیمار است رسید.
سرپرستار بخش عفونی مردان  بازبینی کیفیت تعمیرات داخل بیمارستانی از جمله ویلچرها و حضور نگهبان 24 ساعته را از اولویت‌های مهم بخش عفونی مردان عنوان کرد.
در پایان راهکارهای پیشنهادی برای رفع معضلات و چالش‌های موردبررسی ارائه شد.

 

 

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *