محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

‍ جلسه آذرماه شورای فرهنگی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

در جلسه شورای فرهنگی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در خصوص نحوه برگزاری مراسم گرامیداشت روز پرستار، آئین نامه تشییع مرحومین مجتمع و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی آذر ماه بحث وتبادل‌نظر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، جلسه شورای فرهنگی مجتمع دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ با حضور دکتر محمدرضا صالحی معاون امور دانشگاهی،   دکتر محمد علی سورکی معاون پشتیبانی مجتمع، حجت‌ الاسلام محمد ملک محمدی رئیس کانون قرآن و عترت، دکتر عدالتی فرد هیئت علمی مجتمع، دکتر حمید عمادی عضو هیئت‌ علمی بخش بیماری‌ های عفونی، دکتر مرتضی دارایی مدیر امور آموزشی و دانشجویی، پرستو آریاملو مدیرپرستاری مجتمع، مهندس علیرضا شیری مدیر امور اجرایی معاونت امور دانشگاهی و سایر اعضا در سالن شورای معاونت امور دانشگاهی برگزار شد.
معاون امور دانشگاهی مجتمع ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار   گفت:   بنده به عنوان یک پزشک معتقدم که   کار پرستاری بسیار سنگین و با ارزش است و نیازمند آن است که در  مجتمع برای بهبود کیفیت کار پرستاری کارهای  بزرگی   انجام شود که این امر     نیازمند انسجام و طبق فرمایش استاد امامی رضوی  ایجاد عرق  سازمانی در بین پرستاران   است.
وی افزود:   بهتر است کلیپ تاریخچه پرستاری در مجتمع  تهیه تا از   خدمات   ویژه  و ارزشمند پرستاران مجتمع  بیمارستانی امام خمینی (ره) به نوعی تقدیر شود.
معاون امور دانشگاهی مجتمع بابیان این مطلب که     باید به کیفیت کار توجه بیشتری شود گفت:   ما متاسفانه تا حد زیادی از کار کیفی مغفول مانده‌ایمکه باید به آن  نگاه و توجه ویژه‌ایشود و در اولویت کارها قرار بگیرد.  
در ادامه دکتر صالحی ضمن   تشکر از خدمات ارزشمند غلامرضا نعمانی پور که به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اندو معرفی مهندس شیری به عنوان مدیر جدید امور اجرایی معاونت امور دانشگاهی مجتمع گفت: آقای نعمانی پور مدیر پیشین   امور اجرایی معاونت امور دانشگاهی مجتمع در طی این سال‌ها خدمات بسیار ارزشمندی به ویژه در حوزه فرهنگی برای مجتمع انجام داده‌اندکه همیشه زبان زد بوده و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت را داریم وهمچنین برای مهندس شیری که فردی جوان، انرژیک  ، متعهد  در کار هستند  آرزوی بهترین ها  در ادامه مسیر پیش رو  را خواستاریم.
در ادامه دکتر سورکی معاون پشتیبانی مجتمع    ضمن اعلام همکاری همه جانبه با شورای فرهنگی مجتمع عنوان کرد: ما در واقع امانت دار دانشگاه هستیم و هر هزینه باید بر اساس سرفصل و ردیفی که از طرف دانشگاه به عنوان تفاهم نامه بودجه است انجام شود و با توجه به محدودیت منابع اما همه گونه همکاری   را با واحد ها  و شورای فرهنگی مجتمع برای برگزاری مراسم‌ها در مجتمع را داریم.
آریاملو مدیر پرستاری مجتمع ضمن ارائه گزارشی در خصوص نحوه برگزاری مراسم گرامیداشت روز  پرستار در مجتمع گفت: مراسم بزرگداشت روز پرستار همراه با تقدیر از پرستاران نمونه در مجتمع سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ از ساعت۱۳ تا ۱۵ در تالار تصویربرداری برگزار خواهد شد.
دکتر دارائی عضو محترم گروه داخلی و مدیر امور آموزشی مجتمع با اشاره به نحوه انتخاب افراد نمونه گفت: با توجه به اینکه هر بخش  دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است  لذا  بهتر است   انتخاب   افراد نمونه بر اساس ویژگی‌های منحصر به فرد هر بخش باشد.
در ادامه مهندس شیری   گزارشی در خصوص آئین‌ نامه تشییع  مرحومین منتسبین در مجتمع و   همچنین تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌ها ارائه داد.
همچنین در این جلسه  اعضا پیشنهاداتی درخصوص نحوه انتخاب پرستاران نمونه و همچنین   چگونگی    برگزاری مناسبت‌ های فرهنگی و ملی   آذر ماه   ارائه کردند.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *