محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

دیدار نوروزی خانواده بزرگ مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) در سال 1400 به صورت مجازی برگزار شد

‌دکتر صادق نیت در آیین دیدار نوروزی هیئت‌رئیسه با اعضای هیئت‌علمی، دستیاران، کارورزان، پرستاران و کارکنان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، با اشاره به عملکرد موفق مجتمع در سال گذشته، این موفقیت را مرهون فداکاری و تلاش‌های شبانه‌روزی استادان و کارکنان مجتمع دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، شنبه 14 فروردین 1400 با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی، دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به همراه اعضای هیئت‌رئیسه و تعدادی از اساتید گروه‌های مختلف درمانی در سالن شورای ریاست حضور یافتند و از طریق ویدئوکنفرانس با استادان و کارکنان این مجتمع دیدار کردند.

در این جلسه دکتر صادق نیت رئیس مجتمع، ضمن تبریک سال جدید و ادای احترام به همه شهدا به‌ویژه شهدای سلامت از تمامی پزشکان، پرستاران، کارکنان معاونت درمان، تیم معاونت پشتیبانی، معاونت امور دانشگاهی و آموزش و پژوهش، کلیه کارکنان تأسیسات، کمک بهیاران ونیروهای خدمات و ... مجتمع که درسال گذشته باوجود پاندمی کرونا خدمات ارزشمندی را ارائه دادند صمیمانه قدردانی کرد.

رئیس مجتمع با اشاره به ایثارگری کادر درمان مجتمع در پاندمی کرونا گفت: سال گذشته سال بسیار متفاوت از نگاه درمان بود و پر از فراز و نشیب‌های مثال‌زدنی که آن را متفاوت تر از هر سالی در سده گذشته می‌کرد و نقطه عطف آن نیروی انسانی کارآمد و دلسوز در مجتمع بود. ما باید قدردان همه‌کسانی باشیم که به هر نحوی به مراجعه کنندگان به این مرکز خدمات‌رسانی کردند و امیدواریم این خدمات در سال جدید به بهترین نحو به مردم شریفمان که از اقصی نقاط کشور به اینجا مراجعه می‌کنند، ارائه شود.

دکتر صادق نیت با اشاره به عملکرد موفق مجتمع در سال گذشته گفت: مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در طی یک سال گذشته با سربلندی از این آزمون بیرون آمد و توانسته آنچه وظیفه خودش است را به‌خوبی ارائه دهد.

رئیس مجتمع در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال پروژه بزرگ مهدی کلینیک و همچنین 40 درصد از ظرفیت پارکینگ مجتمع آماده بهره‌برداری است که بسیاری از مشکلات و چالش‌های مجتمع را حل خواهد کرد.

در ابتدای مراسم، دکتر نوربالا رئیس بخش روان‌تنی مجتمع ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید گفت: سال گذشته سال بروز و شیوع گسترده کرونا در جهان و ایران بود که به تعبیر مقام معظم رهبری کادر پزشکی و درمان خوش درخشیدند آنانی که در کسوت مقدس جامعه پزشکی، جانشان را در طبق اخلاص قراردادند و در درمان و مراقبت از بیماران به خیل عزیزان شهید پیوستند و نام نیکشان نه در جایگاه شهدای مدافع سلامت بلکه در پیشگاه حضرت احدیت جاودانه ثبت کرده‌اند.

سپس دکتر نوربالا از همه کادر پزشکی به‌ویژه همکاران خط مقدم ازجمله اساتید، دستیاران، پرستاران، کادر درمان‌بخش‌های درگیر بیماری بخش‌های مراقبت‌های ویژه، رئیس مجتمع، معاونت‌های درمان، پشتیبانی و امور دانشگاهی که تمام‌قد در خدمت بیماران و مراجعین به این مرکز بودند تشکر کرد.

در ادامه رئیس بخش روان‌تنی مجتمع به 4 مؤلفه روانشناسی شامل نگاه مثبت اندیشی، نگاه امیدوارانه، نگاه تاب آمرانه و نگاه خودکارآمدی و همچنین به عوارض روانی ناشی از کرونا توضیحات کرد.

 توضیح این‌که در مراسم دیدوبازدید نوروزی، همه‌ساله خانواده بزرگ مجتمع گرد هم می‌آمدند. امسال با توجه به همه‌گیری کرونا و ضرورت کاهش هرگونه تجمعی که باعث افزایش شیوع این بیماری می‌شود، مراسم دیدوبازدید نوروزی همانند سال گذشته از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد. این مراسم از ساعت 8 صبح روز شنبه 14 فروردین 1400 آغاز شد و یک ساعت به طول انجامید.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *