محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امیراعلم

افتتاح بخش فیزیوتراپی مجتمع بیمارستانی امیراعلم

با حضور رئیس دانشکده توان‌بخشی و هیئت همراه، بخش فیزیوتراپی مجتمع بیمارستانی امیراعلم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امیراعلم دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰، بخش فیزیوتراپی مجتمع بیمارستانی امیراعلم با حضور دکتر احمدرضا خاتون‌آبادی رئیس دانشکده توان‌بخشی، دکتر عطارباشی مدیر گروه فیزیوتراپی، پروفسور هادیان و هیئت همراه افتتاح شد.
در این برنامه که تیم مدیریت اجرایی مجتمع و جمعی از اساتید بیمارستان نیز حضور داشتند، در آغاز دکتر رحیمی رئیس بخش فیزیوتراپی بیمارستان در سخنانی ضمن تبریک مبعث رسول بزرگوار اسلام گفت: علمی ازنظر اسلام نافع است که سودمند باشد و چه علمی نافع‌تر از پزشکی و پیرو آن چند حدیث از پیامبر اکرم نقل کرد.
وی در ادامه با اشاره به مدت اجرای این طرح ادامه داد: برنامه ایجاد بخش فیزیوتراپی مجتمع بیمارستانی امیراعلم یک سال پیش آغاز شد و به کمک خیرین اکنون به سرانجام رسید.
سپس دکتر حامد عبدالهی رئیس مجتمع بیمارستانی امیراعلم با حضور در جایگاه سخنرانی ضمن تشکر از حضور میهمانان گفت: در حوزه کارهای تحقیقاتی مشترک و بین‌رشته‌ای زمینه فعالیت بسیار است، ما به این سمت خواهیم رفت که با دانشکده توان‌بخشی تفاهم‌نامه‌ای تنظیم کنیم که سودش درنهایت به بیماران خواهد رسید و البته یکی از اهداف ما کاهش آمار مورتالیتی و افزایش کیفیت لایف استایل بیماران است.
دکتر خاتون‌آبادی رئیس دانشکده توان‌بخشی نیز در سخنانی با اشاره به ارتباط قدیمی با مجتمع بیمارستانی امیراعلم بیان کرد: ما سال‌ها است در حوزه گفتاردرمانی به همکاری پرداخته‌ایم، دانشکده توان‌بخشی این روزها به دنبال همکاری هرچه بیشتر با بیمارستان‌ها و کار تیمی است ما در رشته‌های مختلف در خدمت گروه‌های مختلف هستیم که به‌صورت تخصصی حتی در حوزه‌هایی مانند voice در سطح professional، فعالیت می‌کنیم که این نتیجه همکاری تیمی است.
اصل خدمت است که باید برای مردم رقم خورده شود دنیا، دنیای سالمندی است و کشور ما در ۱۰ سال آینده طبق آمار تا ۳۰ درصد به سمت سالمندی پیش خواهد رفت به‌این‌علت توجه به حوزه توان‌بخشی بسیار مهم است و قاعدتاً چه بیمارستان‌ها و چه دانشکده بدون همکاری و کار تیمی به نتیجه لازم در خدمت‌رسانی نخواهند رسید همکاری‌های بین‌رشته‌ای و بین گروهی تنها راه موفقیت خواهد بود.
در ادامه مراسم افتتاح بخش فیزیوتراپی مشاهده بیمارستان امیراعلم، دکتر هادیان و استاد خرسندی نیز به ایراد سخنانی پرداختند.

سینا یوسفی گلوردی
تهیه کننده:

سینا یوسفی گلوردی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *