محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امیراعلم

افتتاح بیش از 2500 متر مربع پروژه عمرانی در مجتمع بیمارستانی امیراعلم

هفت پروژه عمرانی در مجتمع بیمارستانی امیراعلم با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به طور همزمان افتتاح شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امیراعلم، روز یکشنبه 2 مهر 96 هفت پروژه عمرانی شامل بخش های دیالیز، آندوسکوپی، داخلی 1 و 2، بایگانی، پذیرش و پل ارتباطی بین ساختمان های قدیم و جدید در مجتمع با حضور دکتر جعفریان رئیس، دکتر توکلی معاون توسعه، دکتر علی پور معاون درمان دانشگاه، دکتر جعفریه رئیس و مهندس رضائیان زاده مدیر مجتمع افتتاح و رونمایی شد.
در حاشیه این مراسم دکتر جعفریان در مورد اقدامات انجام شده در این مرکز شامل پل ارتباطی بین دو ساختمان قدیم و جدید و توسعه بخش هایی که مورد بازسازی قرار گرفت را مهم دانست و در خصوص محدودیت فضای فیزیکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران، بهره برداری هر چه بهتر از فضاهای مختلف موجود در این مجموعه را جزو اهم اقدامات خواند.
همچنین دکتر جعفریه گفت: بخش های دیالیز، داخلی و آندوسکوپی گوارش بیمارستان امیراعلم از بخش های فرسوده و قدیمی بیمارستان بوده که با توجه به سیاست های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ارتقاء هتلینگ بخش ها از سال قبل عملیات عمرانی آن ها آغاز و خوشبختانه امروز شاهد بازگشایی بخش ها بودیم. کلیه اتاق های بیماران مجهز به سرویس بهداشتی و سیستم های سرمایشی و گرمایشی استاندارد هستند و اطمینان داریم بیماران عزیز در این محیط آرامش بستری خواهند داشت. به علاوه ساختمان جدید، پذیرش و ترخیص بیمارستان امروز افتتاح شد که موجب خواهد شد بیماران در شرایط بسیار مطلوبتری در صف پذیرش قرار گیرند.
سپس مهندس رضائیان زاده در مورد مراحل انجام پروژه ها توضیحات کاملی را بیان نمود و در نهایت در بازدید از طرح های پروژه اورژانس جدید دکتر جعفریان بر روند پیشرفت هر چه سریعتر پروژه تاکید کرد.
توضیح این که در این مراسم همکاران دفتر فنی دانشگاه و جمعی از اساتید هیئت علمی و مسؤلان مجتمع بیمارستانی امیراعلم حضور داشتند.

کلمات کلیدی
تهیه کننده: