محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امیراعلم

بازدید رئیس مجتمع بیمارستانی امیراعلم از ایستگاه های افزایش مهارت های پرستاری

Skill Lab پرستاری در قالب هشت ایستگاه در مجتمع بیمارستانی امیراعلم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امیراعلم، دکتر حامد عبدالهی رئیس، لیلا ساعدی مدیر پرستاری و دکتر لادن قدمی مسئول بهبود کیفیت مجتمع بیمارستانی امیراعلم، از ایستگاه‌های Skill Lab پرستاری بازدید کردند. در این بازدید دکتر عبدالهی ضمن گفتگو با سوپروایزر آموزشی و منتورها ی کارگاه، در جریان نحوه برگزاری Skill Lab قرار گرفت و با پرسش و پاسخ از فراگیران بازخورد این فعالیت آموزشی را بررسی کرد.

به‌منظور ارتقای دانش و بهبود عملکرد کادر حرفه‌ای پرستاری و حرکت در مسیر سازمانی یادگیرنده و کیفیت محور، Skill Lab پرستاری در قالب هشت ایستگاه در ساختمان قدیم درمانگاه مجتمع بیمارستانی امیراعلم، طراحی و عملکرد کادر حرفه‌ای پرستاری مورد ارزیابی اولیه و ثانویه قرار می‌گیرد. فرایند آموزش مجموعه فعالیت‌های از پیش طراحی‌شده است که منجر به یادگیری شود و به عبارتی حاصل آن تغییر پایدار در بهبود دانش و آگاهی، نگرش و نهایت تغییر عملکرد و کسب مهارت گردد.
لذا جهت نیل به این هدف، مبتنی بر برنامه استراتژیک مجتمع و در راستای سیاست‌ها و نیازسنجی آموزشی بیمارستان، هشت ایستگاه شامل: کاربادستگاه الکتروشوک، ارزیابی انواع روش‌های اکسیژن‌تراپی، بررسی شیوه‌های سطح هوشیاری، کار با دستگاه ونتیلاتور، مدیریت راه هوایی، کار با سرنگ پمپ و پمپ انفوزیون، محاسبات دارویی و آشنایی با چیدمان دارو و تجهیزات پزشکی ترالی اورژانس، طراحی‌شده است.
ضمناً با توجه به اینکه کارکنان مورد ارزیابی مجدد قرار می‌گیرند، بامطالعه کامل و با نظارت و پیگیری سرپرستاران محترم به Skill Lab مراجعه می‌نمایند.
همچنین همه پرستاران مطابق برنامه زمان‌بندی‌شده مراجعه می‌کنند و کارگاه از تاریخ 11 خرداد 99 در روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه تا پایان تیرماه 1399 در ساختمان درمانگاه قدیم فعال خواهد بود.

زینت  جعفرقلی
تهیه کننده:

زینت جعفرقلی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *