محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امیراعلم

بازدید رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از مجتمع بیمارستانی امیراعلم

سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از مجتمع بیمارستانی امیراعلم بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امیراعلم، یک شنبه ۳۰ آذر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به همراه هیئتی از فرماندهان پلیس با حضور در این مجتمع از پرستاران و کادر درمان تقدیر کردند.
در ابتدای این بازدید طی جلسه ای به درخواست ها و مشکلات انتظامی مدافعان سلامت رسیدگی شد.این بازدید با حضور سرهنگ موقوفه ای از بخش ها و اهدای گل و تقدیر از پرستاران ادامه یافت.
وی با اشاره به نقش پرستاران و کادر درمان به خصوص در سال اخیر و مواجهه با ویروس کرونا از ایثار و تلاش مثال زدنی آنها قدردانی کرد.
سپس دکتر حامد عبداللهی رئیس مجتمع بیمارستانی امیراعلم با تشکر از توجه و حضور نیروی انتظامی به مناسبت گرامیداشت روز پرستار از تلاش و مساعدت های صورت گرفته برای کادر درمان تشکر کرد.
در این بازدید سرهنگ احمد ناصری رئیس کلانتری ۱۰۹ بهارستان، سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت، سرهنگ سید فتاح موسوی فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت و سرهنگ مظلومی رئیس ۱۹۷ بازرسی پلیس پایتخت حضور داشتند.

زینت  جعفرقلی
تهیه کننده:

زینت جعفرقلی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *