محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امیراعلم

قدردانی از مجتمع بیمارستانی امیراعلم در راستای اجرای طرح صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع 

دکتر سیدمحمد هادی موسوی، مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه با اهدای لوح تقدیر رئیس دانشگاه از فعالیت های مجتمع بیمارستانی امیراعلم در راستای اجرای طرح صیانت از حقوق شهروند قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امیراعلم، دکتر سید محمدهادی موسوی مشاور رئیس و مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه با همراهی هیئت همراه، دوشنبه 3 شهریور 99 با حضور مجتمع بیمارستانی امیراعلم از فعالیت این مرکز در راستای اجرای طرح صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع قدردانی کرد.

دکتر حامد عبداللهی رئیس مجتمع بیمارستانی امیراعلم ضمن خوش‌آمد گویی گفت: همه کارکنان در دستیابی به این موفقیت نقش داشتند، ما با همکاری هم تلاش می‌کنیم مردم غیر از مشکل بیماری‌شان ناراحتی دیگری نداشته باشند.
وی ضمن تشکر از همکاری تمام کارکنان و ابراز خوشحالی از وجود صمیمیت بین کارکنان اذعان داشت: این روحیه همکاری و احترام متقابل تأثیر بسزایی در ارتباط با بیماران و موفقیت مجتمع دارد.
در ادامه دکتر موسوی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مجتمع بیمارستانی بیان داشت: غرض از حضور ما عرض خسته نباشید و بحث صیانت از حقوق شهروندی است. یکی از بیمارستانی که در بحث شیوع بیماری کرونا خوب ورود کرد مجتمع امیراعلم بود و به‌درستی همه همکاران از اساتید و پرستاران و کارکنان همگی از این آزمون سربلند بیرون آمدند.
وی در ادامه افزود: مادر ماه محرم هستیم و امیدوارم همچون امام حسین، حسینی باشیم و راه ایشان را سرلوحه خود قرار دهیم. از مهم‌ترین اهداف امام حسین انسان بودن و ظلم‌ستیزی بود ما نباید صرفاً هیئتی نباشیم.
وی افزود: صیانت از حقوق شهروندی از سال ۹۴ به‌طورجدی مطرح شد و ما به‌عنوان متولی وظیفه پیگیری را داشتیم و شاخص‌ها را تدوین، معرفی و ارزیابی کردیم. بیمارستان امیراعلم از کارکنان خوبی برخورداراست و دکتر عبداللهی انسان فرهیخته و پیگیری هستند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی ضمن قدردانی از زحمات دکتر جعفریه رئیس سابق مجتمع افزود: از اهم شاخص‌ها باید به رعایت کرامت انسانی و رفتار محترمانه با بیماران و کارکنان و رعایت ادب اشاره کرد. تهیه امکانات رفاهی مناسب برای کارکنان، اعمال بی‌طرفانه عقاید، امکان اظهارنظر آزاد و وجود قوانین روشن و شفافیت بخشنامه‌ها و دسترسی راحت به آن‌ها ازجمله موضوعاتی است که در صیانت حقوق شهروندی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.
دکتر موسوی تصریح کرد: ارتباط موثربابیماران و کارکنان از اهمیت بالایی برخورداراست، بیمارستان مجموعه‌ای از همه افراد با موقعیت‌های شغلی متفاوت است و ما باید صیانت را به همه شاغلین در بیمارستان از نگهبان تا اساتید آموزش دهیم.
وی ادامه داد: از اصلی‌ترین نکات دیگر دسترسی آسان مراجعین و کارکنان به خدمات اداری و رسیدگی به شکایات در اسرع وقت و به‌صورت منصفانه است.
وی افزود: یکی از امتیازات مختص کروناست که خوش درخشیدید و در بیمارستان بروی بیماران باز بود و خدمت‌رسانی کردید و برایتان آرزوی موفقیت داریم.
در انتهای این مراسم دکتر موسوی لوح تقدیری به امضای رئیس دانشگاه به دکتر عبداللهی اهدا کرد و همچنین تقدیرنامه‌ای نیز به طاهره جویا مسئول رسیدگی به شکایات مجتمع از سوی دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد اهدا شد.

 

زینت  جعفرقلی
تهیه کننده:

زینت جعفرقلی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *