محتوای خبری مجتمع بیمارستانی یاس

بازدید پزشکان متخصص زنان و زایمان سوریه از مجتمع بیمارستانی یاس

با هماهنگی و همکاری معاونت بین الملل دانشگاه، 11 پزشک متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان کشور سوریه از مجتمع بیمارستانی یاس بازدید کردند.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی یاس، این پزشکان سوری روز شنبه  16 آذر 98 از مجتمع بیمارستانی یاس دیدن کردند.
پس از خیرمقدم دکتر مهرناز ولدان، عضو هیات علمی زنان و زایمان  ضمن معرفی کلی مجتمع بیمارستانی یاس گزارشی از فعالیت های تخصصی و فوق تخصصی این مجتمع در حوزه درمانی، آموزشی و پژوهشی به حضار ارائه داد و به سوال های حاضرین در خصوص نحوه درمان بیماران نیز پاسخ داد.
در ادامه یوسف مسعودیان، مدیر مجتمع در خصوص ارائه خدمات با کیفیت و ایمن به مراجعین با رعایت حقوق بیماران در فضاهای درمانی و پشتیبانی و پاراکلینیکی استاندارد و هتلینگ بسیار مناسب در جهت اقامت و رفاه حال بیماران در طول مدت بستری و همچنین در خصوص ظرفیت های بالای این مجتمع در زمینه خدمات درمانی و آموزشی اشاره کرد.
همچنین وی در خصوص پذیرش  بخش بیماران بین الملل و امکان ایجاد تعامل و آمادگی کامل این مجموعه در پذیرش بیماران در زمینه های مختلف توضیحات لازم را ارائه کرد.
دکتر الهام شیرعلی معاون درمان مجتمع نیز در خصوص برنامه ریزی و آمادگی این مجتمع برای ارائه خدمات درمانی به بیماران بین الملل را یادآور شد و از ایجاد تعامل با آنها استقبال  کرد. در پایان از بخش های  مختلف این مجتمع بیمارستانی بازدید به عمل آمد.
خبر و عکس: زهرا احمدی

زهرا  احمدی
تهیه کننده:

زهرا احمدی