محتوای خبری مجتمع بیمارستانی یاس

جلسه ارزیابی عملکردی در اعتباربخشی داخلی واحدهای درمانی مجتمع بیمارستانی یاس برگزار شد

جلسه ارزیابی عملکردی در اعتباربخشی داخلی واحدهای درمانی با تاکید بر «اهمیت رعایت حقوق گیرندگان خدمت و انجام کار تیمی و هماهنگی بین بخشی» با حضور مدیر و مترون مجتمع بیمارستانی یاس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان یاس، چهارشنبه 16 بهمن 98 جلسه ارزیابی داخلی اعتباربخشی و اقدامات اصلاحی صورت گرفته با رویکرد اجرایی در زمینه استانداردهای اعتباربخشی با نگاه بیمارمحوری و ارتقا کیفیت خدمات درمانی و مراقبتی به مددجویان با حضور یوسف مسعودیان مدیر، سکینه حسن زاده مترون و سرپرستاران و سوپروایزرین این مجتمع برگزار شد. در این جلسه مواردی مانند؛ «ارزیابی و تدوین برنامه پذیرش بیمار از بدو ورود تا زمان ترخیص و خروج از بیمارستان با رویکرد ارتقای ایمنی، آموزش صحیح و رضایتمندی بیماران، آمادگی کامل در جهت اجرای کامل استانداردهای اعتباربخشی و ایمنی بصورت مستمر، اهمیت رعایت حقوق گیرندگان خدمت و انجام کار تیمی و هماهنگی بین بخشی و وجود تعامل در جهت پیشبرد اهداف مجتمع» مطرح و بررسی شد.
تاکید در این جلسه در نگاه به اعتباربخشی به این صورت بود که، هر کدام از مسئولان تصور کنند بیماری از نزدیکان خودشان میخواهد در این مرکز، خدمات درمانی ومراقبتی دریافت نماید. در پایان مقرر شد جلسات آموزشی جهت پزشکان و کلیه پرستاران و پرسنل بصورت مستمر برگزار گردد. همچنین بازدیدهای مستمر مدیریتی در دستور کار قرار گرفت.
عکس و خبر: امیر مردانی

زهرا  احمدی
تهیه کننده:

زهرا احمدی