محتوای خبری مجتمع بیمارستانی یاس

دومین گردهمایی دانش آموختگان در بیمارستان یاس

دومین گردهمایی دانش آموختگان رشته زنان و زایمان بیمارستان میرزا کوچک خان و یاس با حضور دکتر مصطفی محقق، رئیس بیمارستان ياس و جمعی از مسئولان و اعضای هیئت علمی بیمارستان میرزا کوچک خان و یاس برگزار شد.

گالری عکس

 به گزارش روابط عمومی بیمارستان یاس روز چهارشنبه  28 دی ماه 96 دومین گردهمایی دانش آموختگان رشته زنان و زایمان بیمارستان میرزا کوچک خان و یاس با حضور رئیس بیمارستان دکتر مصطفی محقق، معاون آموزشی بیمارستان دکتر شیرین نیرومنش، معاون درمان بیمارستان دکتر فاطمه داوری، جمعی از اعضای هیئت علمی و دیگر پزشکان قدیم و جدید بیمارستان میرزا کوچک خان و یاس برگزار شد.
در ابتدای این مراسم بعد از پخش سرود و قرآن و کلیپ، معاون آموزشی بیمارستان پس از خوشامدگویی به حاضرین به مرور  تاریخچه بیمارستان میرزاکوچک خان قدیم و بیمارستان یاس پرداخت. پس از آن رئیس بیمارستان ضمن خوشامدگویی به حاضران در خصوص نقش متخصصین زنان در جامعه پزشکی سخنانی گفت و پس از آن تعدادی از اساتید دل نوشته هایی را تقدیم جمع کردند که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت و سپس با حضور مسئولان از تعدادی از  استادان بیمارستان تقدیر بعمل آمد و در انتها با بریدن کیک و گرفتن عکس یادگاری این گردهمایی به پایان رسید.
تهیه خبر و عکس: زهرا احمدی

زهرا  احمدی
تهیه کننده:

زهرا احمدی