محتوای خبری مجتمع بیمارستانی یاس

راه اندازی درمانگاه های گوش، حلق و بینی در مجتمع بیمارستانی یاس

درمانگاه های «گوش، حلق و بینی» با گرفتن مجوزهای لازم از معاونت درمان دانشگاه و موافقت اصولی وزارت بهداشت و درمان با حضور رئیس و مدیر مجتمع بیمارستانی یاس راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بمیارستان یاس، درمانگاه های «گوش، حلق و بینی» دوشنبه 14 بهمن 98 با حضور دکتر فاطمه داوری رئیس و یوسف مسعودیان مدیر مجتمع راه اندازی شد. با توجه به اهمیت ارائه خدمات بهینه به مراجعه کنندگان و در راستای استفاده درست از ظرفیت های موجود در مجتمع، اقدامات اجرایی لازم در زمینه راه اندازی و فعال شدن درمانگاه ها و اتاق های عمل جراحی گوش، حلق و بینی صورت پذیرفت.
برای دستیابی به این مهم، با تعامل و بازدید مدیر گروه گوش حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی تهران از فضاها و امکانات مجتمع همراه با تلاش و اقدامات اجرایی پذیرفته در زمینه گرفتن مجوزهای لازم از معاونت درمان دانشگاه و موافقت اصولی وزارت بهداشت درمانگاه یادشده به مرحله بهره برداری رسید.
این مجتمع بیمارستانی با جذب و به کارگیری پزشکان متخصص و فلوشیپ گوش، حلق و بینی با ارائه برنامه درمانگاه های گوش، حلق و بینی در سیستم نوبت دهی غیرحضوری به صورت اینترنتی و تلفن گویای 02145617272 در راستای رزرو نوبت درمانگاه ها، ویزیت و اعمال جراحی گوش، حلق و بینی، جراحی تومورهای سر و گردن در حال ارائه خدمت به بیماران و مراجعه کنندگان است.
خبر و عکس: امیر مردانی

زهرا  احمدی
تهیه کننده:

زهرا احمدی