محتوای خبری مجتمع بیمارستانی یاس

عیادت و دلجویی وزیر بهداشت از مجروحان انفجار سامرا در بیمارستان سینا

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در جریان عیادت از مجروحان انفجار سامرا در بيمارستان سينا، وضعیت این بیماران را جویا شد.

گالری عکس1
گالری عکس2
به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت و هیئت همراه روز دوشنبه 17 آبان ماه سال 95 از مجروحان انفجار سامرا در اورژانس بیمارستان سینا عیادت و دلجویی کردند.
بنابراین گزارش، صبح روز دوشنبه تعدادی از مجروحان انفجار شهر سامرا جهت درمان و مراقبت های پزشکی به بیمارستان سینا انتقال یافتند و در همین راستا دکتر قاضی زاده هاشمی به همراه دکتر عباس زارع نژاد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر علیرضا پارساپور، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر صدف علی پور، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران در معیت دکتر غلامرضا پورمند، رئیس بیمارستان سینا، دکتر محمدعلی صحرائیان، قائم مقام اجرایی بیمارستان، مهندس هادی مخبر، مشاور رئیس این مرکز و حسن برکتی، سرپرست مدیریت بیمارستان از مجروحان حادثه که در بخش اورژانس این مرکز تحت درمان و مراقبت های پزشکی هستند، عیادت و دلجویی کردند.
دکتر غلامرضا پورمند، رئیس بیمارستان سینا با بیان اینکه 16 نفر از مجروحان حادثه به بیمارستان سینا انتقال یافتند تصریح کرد: جمعا 16 مجروح انفجار سامرا در ساعات اولیه صبح امروز به بیمارستان سینا منتقل شده اند که خوشبختانه دو نفر از این عزیزان در همان ساعات اولیه صبح با معاینات انجام شده ترخیص و 10 نفر دیگر نیز از وضعیت مساعدی برخوردار بوده و تحت معاینات و مشاوره های پزشکی تکمیلی برای مجوز ترخیص می باشند. 4 نفر دیگر از مجروحان از ضایعات چشمی، مغزی و شکستگی شانه رنج می برند که اقدامات اولیه جراحی برای این عزیزان در حال انجام است.
خبرنگار:‌آسیابی
عکاس: آسیابی و سید میثم عطری

 

رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

2 نظر برای این مقاله وجود دارد

فرساد ایمانی

فرساد ایمانی

78/10/11 - 00:00

الحمدالله که این افتخار نصیب بیمارستان سینا شد! انشاءالله همیشه بیمارستان سینا پیشرو کارهای خیر باشد!

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

با سپاس از همکاران زحمت کش سینا

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *