محتوای خبری مجتمع بیمارستانی یاس

جلسه معارفه رسمی کادر جدید درمان

قدردانی مدیر مجتمع از همکاری شجاعانه آنان در روزهای سخت بحران کرونا

با حضور مدیر و مترون مجتمع بیمارستانی یاس جلسه معارفه کارکنان جدید برگزار و از تلاش های شبانه روزی آنها در روزهای مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی یاس، چهارشنبه 3 اردیبهشت 99، یوسف مسعودیان مدیر و سکینه حسن زاده مترون مجتمع با حضور در جلسه معارفه رسمی کارکنان جدید با گفتن خوش آمد و آرزوی موفقیت، حضور آنان را در جمع کارکنان مجتمع یاس را به فال نیک گرفتند.
در این جلسه، مسعودیان با اشاره به زمان پیوستن همکاران جدید که مصادف با روزهای سخت و نفسگیر بحران کرونا در این مجتمع بود، بیان داشت: من از همکاری شبانه روزی و شجاعانه همه شما تشکر می کنم و خدا را شاکرم در آن شرایط سخت به هیچ یک از همکاران ما آسیب جدی و ناگوار وارد نشد. وی با اشاره مختصر به مسیر طی شده در مجتمع بیارستانی یاس بیان داشت: در سال گذشته این مجتمع درمانی از یک واحد تک تخصصی به سمت یک مجموعه جنرال قدم های بزرگی برداشت و با افتتاح درمانگاهها و بخش های تخصصی و فوق تخصصی جدید مسیری متفاوت را در پیش گرفت و امیدوارم با همکاری همه کارکنان این مسیر در ماه های پیش رو سریع تر و بهتر طی شود.
در بخش دیگری از این جلسه حسن زاده با بیان ملزومات ایمنی و مراقبتی صحیح بیمار برای کادر جدید درمان به گفت و شنود پرداخت و با استقبال از نظرات و انتقادات کارکنان، برای رفع موانع و بهبود شرایط کار و خدمات رسانی بهینه به مراجعین با نظر مساعد مدیر دستورات لازم برای تامین وسایل رفاهی و بررسی و بازبینی فرایندهای پذیرش و ثبت اسناد پزشکی صادر شد. 

امیر مردانی
تهیه کننده:

امیر مردانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *