محتوای خبری مجتمع بیمارستانی یاس

مراسم روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک در مجتمع بیمارستانی یاس

به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک جشنی با حضور دکتر مصطفی محقق رئیس مجتمع بیمارستانی یاس، ابوالفضل علیاری مدیر، دکتر شیرین نیرومنش معاون آموزشی، اعضای هیئت علمی، دستیاران و دانشجویان برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی  مجتمع بیمارستانی یاس، به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، روز شنبه 2 شهریور 98، جشنی با حضور دکتر مصطفی محقق رئیس مجتمع ، ابوالفضل علیاری مدیر ، دکتر شیرین نیرومنش معاون آموزشی ، اعضای هیئت علمی ، دستیاران و دانشجویان در بیمارستان برگزار شد.
در این مراسم پس از پخش کلیپ گرامیداشت مقام پزشک، دکتر محقق  این روز را به حاضران در مراسم تبریک گفت و ضمن آرزوی سلامتی برای تک تک اساتید و همکاران از زحمات آنان در راستای  پیشبرد اهداف بیمارستان و خدمت به بیماران نیازمند قدردانی کرد.
در ادامه مراسم دکتر نیرومنش معاون آموزشی بیمارستان نیز ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک تلاش مستمر همکاران در تداوم خدمات آموزشی درمانی باوجود مشکلات را خواستار شد،
پس از آن از چهار دستیار نمونه با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد و در آخر پس از بریدن کیک و ثبت عکس یادگاری مراسم پایان یافت.
خبر و عکس: زهرا احمدی

 

زهرا  احمدی
تهیه کننده:

زهرا احمدی