محتوای خبری مجتمع بیمارستانی یاس

هفته سلامت در بیمارستان یاس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان یاس به مناسبت هفته سلامت که همه ساله از 1 تا 7 اردیبهشت ماه برگزار می شود ، فعالیت های آموزشی و بهداشتی گروه های مختلف در داخل و خارج بیمارستان انجام گرفت .

گالری عکس

 به گزارش روابط عمومی بیمارستان یاس به مناسبت هفته سلامت  که همه ساله  از 1 تا 7 اردیبهشت ماه  برگزار می شود ،  فعالیت های آموزشی و بهداشتی گروه های مختلف در داخل و خارج بیمارستان انجام گرفت . با توجه به اینکه شعار امسال  پوشش همگانی سلامت برای همه و در همه جا بود اقداماتی نظیر نصب پوستر و بنر در درمانگاه ها ، پذیرش و اورژانس بیمارستان  ، برقراری پایگاه سلامتی جهت اطلاع رسانی همراه با ارائه پمفلت های مربوطه ، برگزاری پایگاه سلامت در محل متروی میدان  ولیعصر با نصب پوستر و بنر همراه با  ایجاد غرفه های غربالگری فشارخون ، دیابت ، BMI و مشاوره ، تغذیه و بهداشت عمومی برای عموم  مردم  صورت گرفت ، در این غرفه ها  پس از مشاوره ابتدایی افرادی که فشار خون و BS بالا داشتند به بیمارستان ارجاع داده شدند تا ویزیت آنها به صورت رایگان انجام گیرد.

در برگزاری کلاسهای آموزشی در مدرسه علامه با هماهنگی مسئول بهداشت سلامت شهرداری ( سرای محله ) و سلامت مدرسه با محوریت اهداف WHO ، تعریف شعارهای سلامت ،  سبک زندگی سالم ، تغذیه سالم ، بهداشت عمومی و مسائل مربوط به ایمنی برای دانش آموزان  به همراه پخش پمفلت های مربوطه توسط کارشناسان بهداشت و کنترل عفونت بیمارستان یاس انجام گرفت.  همچنین راه پیمایی نمادین و ورزش همگانی کارکنان واحد های پرستاری و اداری با همراهی مدیر و مترون بیمارستان انجام شد.

 تهیه خبر و عکس : زهرا احمدی

زهرا  احمدی
تهیه کننده:

زهرا احمدی