محتوای خبری مجتمع بیمارستانی یاس

مراسم معارفه دکتر اسفندبد و تقدیر و تکریم از دکتر توکلی و دکتر عاشق برگزار شد

مراسم معارفه دکتر اسفند بد رییس جدید و تقدیر از دکتر عاشق و دکتر توکلی روسای پیشین بیمارستان یاس برگزار شد.

گالری عکس
با حضور رییس دانشگاه، مراسم معارفه دکتر اسفند بد رییس جدید و تقدیر از دکتر عاشق و دکتر توکلی روسای پیشین بیمارستان یاس صبح امروز 24 اسفند 94 برگزار شد. در ابتدای این مراسم دکتر اعتمادیان مشاور رییس دانشگاه در امور بیمارستان یاس در خصوص انگیزه اولیه و مراحل ساخت بیمارستان توضیحاتی داد و از کلیه کسانی که در این راه کمک کردند تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه دکتر عاشق مدیر عامل سابق بیمارستان ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و شخص دکتر جعفریان، خط مقدم تلاش همه جانبه در پروسه انتقال و راه اندازی این بیمارستان را اعضای هیئت علمی و پرسنل بیمارستان یاس دانست.
سپس دکتر اسفند بد رییس بیمارستان با تقدیر از تلاش های دکتر توکلی و دکتر عاشق در راه اندازی بیمارستان، خواستار حمایت رییس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه و همکاری هرچه بیشتر اعضای هیئت علمی و پرسنل پرستاری و پشتیبانی بیمارستان در راستای ارتقاء کمی و کیفی خدمات و تکمیل ظرفیت های بالقوه بیمارستان شد.
وی در ادامه بر لزوم ارتقای کیفی خدمات تاکید کرد و اذعان داشت: کیفیت سرویس دهی این بیمارستان نه تنها پایین نمی آید بلکه بهتر هم خواهد شد.
در ادامه کلیپی از افتتاح اتاق عمل و بخش های بیمارستان پخش شد و سپس دکتر علی جعفریان رییس دانشگاه با تقدیر از تلاش های دکتر حسن توکلی ( سرپرست بیمارستان محب یاس ) و دکتر حسین عاشق ( مدیرعامل بیمارستان محب یاس ) در خصوص پروژه سنگین ساخت و راه اندازی بیمارستان گفت: با توجه به مدت زمان کوتاه و حجم بالای فعالیت های انجام گرفته و تلاش های دکتر عاشق به عنوان مدیر عامل و حمایت های مؤسسه محب و با همکاری ستاد دانشگاه دست به دست هم دادند و در حال حاضر ما در بیمارستانی هستیم که می توانست خالی باشد و اگر این بیمارستان راه نمی افتاد اصلا" چیز عجیبی نبود.
وی در ادامه با اشاره به این موضوع که در آبان و آذر ماه 93 اتاق عمل و بخش ها راه اندازی و با سرعت تعداد اعمال جراحی از روند سابق بیشتر شد، تصریح کرد: از دکتر توکلی با وجود حجم بالای کاری که قبول مسئولیت کردند و سرپرستی این بیمارستان را بعهده گرفتند قدردانی می کنم و همچنین از دکتر عاشق که از یک طرف مدیر عامل بیمارستان محب یاس و از طرف دیگر کارمند دانشگاه بودند سپاسگزاری می کنم.
دکتر جعفریان همچنین از دکتر علی اعتمادیان که هم از طرف مؤسسه و هم به عنوان یک مشاور که نزدیک به تفکرات دانشگاه حرکت و کمک می کردند تا مشکلات حل شود تشکر و قدردانی کرد و افزود: به همین علت قرار شد با واگذاری کامل این بیمارستان به دانشگاه، ایشان به عنوان مشاور رییس دانشگاه در امور بیمارستان در جهت تکمیل نمودن ظرفیت های بیمارستان فعال و ادامه خدمت بدهند.
وی سپس از دکتر اسفند بد که با قبول این مسئولیت تشکر کرد و گفت: با توجه به ابلاغیه وزارت بهداشت که از مهر ماه سال 94 باید تمامی روسای بیمارستان ها تمام وقت جغرافیایی باشند باید به یک انتخاب مناسب می رسیدند و با رایزنی و مذاکرات فراوان تصمیم بر آن شد که دکتر محسن اسفندبد به این سمت منصوب شوند.
رییس دانشگاه با توجه به مشکلات و نگرانی هایی که پرسنل اداری و درمانی در این مدت داشتند و مترون و مدیر بیمارستان درگیر آن بودند خاطر نشان کرد: این عزیزان زحمات زیادی را برای این بیمارستان کشیدند و با توجه به مشکلات بیمارستان، نتیجه این تلاش ها این بود که به یک ثباتی رسید و حالا باید فکر کنیم که از این به بعد تکلیف بیمارستان چه می شود.
وی در ادمه گفت: در واقع ما در هیات رئیسه مفصل بحث کردیم و یک کمیته راهبردی تشکیل دادیم که متشکل از رئیس دانشکده پزشکی، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، معاون درمان دانشگاه و ریاست و مدیریت بیمارستان بود تا مسائل بیمارستان هر هفته مورد بررسی قرار گیرد. در ارتباط با برنامه آینده بیمارستان یاس نیز تا آخر سال 95 باید بیمارستان را به ظرفیت رسانده و هیچ ظرفیتی را بلا استفاده نگذاریم.
رییس دانشگاه تاکید کرد: این یک اجبار برای همه ما هست و تا آخر سال 96 این بیمارستان باید خود گردان شود و از عهده هزینه های خود برآید. این بیمارستان تا اطلاع ثانوی جنرال است و از مهر 96 در این بیمارستان فقط از پزشکان تمام وقت استفاده خواهیم کرد.
وی در خصوص ساختمان قدیم بیمارستان نیز گفت: تا شش ماه آینده از این ساختمان برای کاربری های آموزشی، واحد های پشتیبانی از جمله پاویون و سرپایی استفاده خواهد شد.
دکتر جعفریان در پایان یادآور شد: راه دشواری را در پیش داریم اما با کمک و همت همکاران و ستاد سرویس خوبی در این بیمارستان ارائه خواهیم داد. مؤسسه محب از ابتدا بر کیفیت تاکید داشته و ما هم روی مسئله کیفیت سرویس این بیمارستان تاکید خواهیم داشت لذا نباید این نکته کمرنگ شود و این یک ضرورت است. در آخر از خداوند برای دکتر عاشق و دکتر توکلی سلامتی و سربلندی می خواهم و آرزوی موفقیت برای دکتر اسفندبد و آرزوی سال خوبی را برای همه کارکنان بیمارستان دارم./ق

کلمات کلیدی
زهرا  احمدی
تهیه کننده:

زهرا احمدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *