اجرای پویش تغذیه با شعار نمک کم اما تصفیه‌شده یددار و از کودکی تا پیری، لبنیات دوست سلامتی در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناسان واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران پویش تغذیه با شعار نمک کم اما تصفیه‌شده یددار و از کودکی تا پیری، لبنیات دوست سلامتی را در مرکز بهداشت جنوب تهران اجرا کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، به مناسبت پویش تغذیه با شعار نمک کم اما تصفیه‌شده یددار و از کودکی تا پیری، لبنیات دوست سلامتی روز شنبه 14 بهمن 1402 مهشید آقاسی کارشناس تغذیه مرکز شهید احمدی، کلاس آموزشی با عنوان اهمیت مصرف شیر و لبنیات را برای مادران عضو کانون سرای محله بلورسازی برگزار و در این کلاس آموزشی در خصوص اهمیت مصرف شیر و لبنیات در سلامت همه گروه‌های سنی مطالبی بیان کرد.
همچنین در این روز سپیده جویار، کارشناس تغذیه مرکز امام علی (ع) کلاس آموزشی برای زنان روستای صالح‌آباد در مسجد 14 معصوم برگزار کرد و در این جلسه آموزشی حاضران با مزایای دریافت لبنیات آشنا شدند و توصیه شد روزانه 2 واحد لبنیات دریافت کنند. همچنین با مضرات دریافت بیش‌ازحد نمک آشنا شدند.
زهرا الهیاری، کارشناس تغذیه مرکز امام صادق (ع) کلاس آموزشی برای مراجعان سرای محله شهید کاظمی برگزار کرد و در این جلسه جشنواره غذا باهدف مصرف نمک و روغن کمتر برگزار شد و در خصوص نمک یددار تصفیه‌شده نحوه استفاده و نگهداری از نمک، در خصوص مصرف لبنیات پاستوریزه کم‌چرب، در خصوص فشارخون بالا و توصیه‌های غذایی در ارتباط با کاهش و کنترل فشارخون مطالبی بیان شد.

 

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر