• تاریخ انتشار : 1396/06/06 - 12:32
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 933
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اهدای جایزه سفیر سلامت پایگاه سلامت شماره یک مرکز فرمانفرماییان

واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران با همکاری پایگاه سلامت شماره یک مرکز فرمانفرماییان، هدیه یکی از سفیران سلامت برنده مسابقه پیامکی هفته ترویج تغذیه با شیر مادر را اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومي مرکز بهداشت جنوب تهران، شهره آزادوار سفیر سلامت پایگاه سلامت شماره یک مرکز فرمانفرماییان از بین کسانی که به سؤالات مسابقه پیامکی پاسخ صحیح داده بودند به‌قیدقرعه به‌عنوان برنده انتخاب شد و هدیه او روز پنج‌شنبه 2 شهریور 96 در حضور سفیران سلامت در محل پایگاه توسط ورمزیار، مراقب سلامت اهدا شد.
توضیح اینکه این مسابقه در کانال سفیران سلامت تهران توسط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به آدرس safiranesalamatetehran@ به مناسبت هفته ترویج تغذیه با شیر مادر بارگذاری شده بود و سفیران عضو این کانال در این مسابقه شرکت کردند.
 تمامی سفیران سلامت می‌توانند در این کانال عضو شده و مطالب مرتبط با سلامت را در زمینه های گوناگون دریافت کرده و از اخبار مربوط به برنامه‌های سفیران سلامت مطلع شوند.
پایگاه سلامت شماره یک مرکز فرمانفرماییان، از پایگاه‌های موفق درزمینه برنامه خود مراقبتی فردی بوده و از ابتدای برنامه تاکنون موفق به جذب و آموزش 914 سفیر سلامت شده است./گ
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 70434
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *