اهدای لوح تقدیر رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر سلمانی رییس مرکز بهداشت جنوب از همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سایت‌های واکسیناسیون و برگزاری اردوهای جهادی با اهدای لوح تقدیری قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس این مرکز با اهدا لوح تقدیری روز دوشنبه 19 مهر 1400 از همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران قدردانی کرد.
در جلسه‌ای که در دفتر رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار شد دکتر سلمانی گفت: در شرایط دشوار دفاع مقدس، بسیج همواره سختی‌ها و خطرات را به جان خرید و مدافع مرزهای کشور بود و اکنون‌که شاهد شیوع کرونا در سطح کشور هستیم این ازخودگذشتگی و ایـثار بسیج در قالب مدافعان سلامت و همراهی این عزیزان در بیمارستان‌ها و نیز سایتهای واکسیناسیون جلوه کرده است.
در این جلسه دکتر سلمانی از دکتر محمدهادی رضازاده نماینده و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل همکاری ایشان در تأمین نیروهای سایت‌های واکسیناسیون کرونا، بخش‌های درمان، تدارک و اجرای اردوهای جهادی، ویزیت‌های رایگان، تأمین دارو و سبد غذایی برای مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار تحت پوشش این مرکز با اهدای لوح تقدیری قدردانی کرد.
توضیح اینکه در این جلسه آرزو چراغی، مسئول فعالیت‌های جهادی مرکز بهداشت جنوب تهران و محمد محمدی، محمدجواد شایقی، امیرحسین حیدری، علیرضا جنیدی مقدم، ریحانه جابری، فاطمه بحرینی، مبینا پیرزاده مقدم، سروش سراب هرسینی همکاران بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور داشتند.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *