• تاریخ انتشار : 1398/08/04 - 15:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 989
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شهر تهران از مرکز بهداشت جنوب تهران

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شهر تهران از ستاد مرکز بهداشت جنوب تهران بازدید و با رئیس این مرکز درباره مسائل مشترک در حوزه سلامت گفت و گو کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جنوب تهران، نظام ملک شاهی، سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان تهران بعدازظهر روز شنبه 4 آبان 98 با حضور در این مرکز در جلسه‌ای با دکتر قیوم زاده، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران شرکت کرد.
در جلسه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران در خصوص بازدید شعب اخذ رأی و احراز آمادگی از منظر بهداشتی و درمانی، نظارت بر مراکز تهیه پخت و توزیع غذای انتخابات، معرفی نماینده برای شرکت در جلسات شورای هماهنگی امور انتخابات مناطق آموزش‌وپرورش شهر تهران، نظارت بیشتر بر پایگاه‌های ستاد تغذیه مدارس و درمجموع وضعیت کلی بهداشت و درمان فردی. اجتماعی و محیطی مدارس و دانشگاه‌ها بحث و بررسی شد.
نظارت و اعمال قانون بیشتر در همه شرکت‌ها. کارخانه‌های تولیدی و اشتغال‌زایی و اصناف و بازاریان به‌ویژه عرضه‌کنندگان مواد غذایی، نوشیدنی و خوردنی. غذاخوری‌ها. رستوران‌ها. هتل‌ها و...و عرضه‌کنندگان این مواد در معابر و خیابان‌های عمومی با پیگیری قانونی شهرداری تهران و همچنین. تقویت نظارت‌ها بر آب شرب نقاط شهری و روستایی، توجه به وضعیت بهداشت خانواده‌ها به‌ویژه کودکان، تجزیه‌وتحلیل تصادفات و بیماری‌ها به‌ویژه، عفونی. قلبی و عروقی از دیگر محورهای گفت‌وگوی این دو مسئول بود.
ملک شاهی ضمن تشکر از اقدامات انجام‌شده در طرح کنترل فشارخون، تقویت و ادامه این طرح ملی را خواستار شد.
وی همچنین از اجرای برنامه ملی طرح سراج در منطقه ۱۷ شهر تهران استقبال و از فعالیت‌های انجام‌شده تشکر کرد.
راه‌اندازی خانه بهداشت در مکان متعلق به آموزش‌وپرورش در روستای جعفرآباد باقر اف، تهیه گزارش تحلیلی از کنترل خشم، کنترل ملی فشارخون، سراج و انتخابات با پیوست پدافند غیرعامل بهداشت و درمان، افرایش نظارت و تقویت برنامه‌های خانواده محور، تهیه و پخش دارو و تقویت برنامه‌های طرح ملی سلامت همگانی در این جلسه مطرح شد.

در ادامه سرپرست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهر تهران از واحدهای ستادی بازدید کرد و از نزدیک با شرح وظایف واحدهای ستادی آشنا شد.
در پایان ملک شاهی از خدمات کارکنان ستاد و صف مرکز بهداشت جنوب تهران تقدیر و تشکر کرد.
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران ,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 93834
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی