بازدید معاون بهداشت دانشگاه، از واکسیناسیون کرونا در مرکز بهداشت جنوب تهران در روز شهادت حضرت علی(ع)

معاون بهداشت دانشگاه در روز شهادت حضرت علی (ع) از دو مرکز خدمات جامع سلامت فرمانفرماییان و اکبرآباد در حوزه مرکز بهداشت جنوب تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر علیرضا دلاوری، معاون بهداشت دانشگاه روز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ همزمان با شهادت حضرت علی (ع) از انجام واکسیناسیون کرونا در مراکز فرمانفرماییان و اکبرآباد مرکز بهداشت جنوب تهران بازدید کرد.
دکتر دلاوری در این بازدید از کارکنان مرکز بهداشت جنوب تهران که در روز تعطیل فعالانه واکسیناسیون را انجام می‌دادند قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه واکسیناسیون در شرایط بسیار مناسب در حال اجرا بود و در مرکز فرمانفرماییان سالمندان با ماشین وارد محوطه می‌شدند و همکاران در ماشین تزریق واکسن را انجام می‌دادند.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر ما برای گسترش تزریق واکسن می‌خواهیم از محیط‌های عمومی شهری و سالن‌های ورزشی که دسترسی محلی آسان داشته باشند استفاده کنیم تا بدون معطلی واکسیناسیون را تا پایان تابستان برای تمام گروه‌های هدف انجام دهیم.
معاون بهداشت دانشگاه افزود: برای تسریع ثبت‌نام افراد در سامانه سیب از هفته آینده از بارکد خوان استفاده خواهیم کرد و همچنین برای گسترش واکسیناسیون از نیروهای بسیج و هلال‌احمر برای ثبت‌نام افراد کمک خواهیم گرفت.
دکتر دلاوری بر تدارک واکسن تأکید کرد و گفت: با در دست داشتن تعداد کافی واکسن برای تزریق ما این ظرفیت را داریم که روزانه برای ۲۳ هزار نفر واکسیناسیون را انجام دهیم و تا پایان تابستان تمامی گروه هدف را واکسینه کنیم که البته در خرداد ۱۴۰۰ با تولید واکسن ایرانی این امکان برای ما مهیا می‌شود.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

پگاه شیران

پگاه شیران

00/02/15 - 08:20

خدا قوت

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *