بازدید معاون درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی از خدمت رسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران به زائران در سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

در آستانه سالگرد مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی از ارائه خدمات در درمانگاه یادگار امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، در بازدید روز شنبه 13 خرداد 1402 دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی، دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت دانشگاه و دکتر محمدرضا قیوم زاده، معاون اجرایی این معاونت و دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران حضور داشتند.
دکتر کریمی در حاشیه این بازدید و در مصاحبه با روابط عمومی این مرکز گفت: در آستانه سالگرد مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) هستیم و امروز توفیقی داشتم تا بازدیدی از قسمت بهداشت و درمان حرم حضرت امام (ره) داشته باشیم. خوشبختانه همه تیم ها مستقر شده اند و حدود 2 هزار و 300 نفر کادر بهداشت و درمان در محوطه حرم مستقر هستند که از این تعداد حدود 300 نفر پزشک هستند.
وی در ادامه افزود: در برگزاری این مراسم حدود 6 بیمارستان صحرایی و 12 تا درمانگاه و 20 اتوبوس آمبولانس و سیصد آمبولانس مستقر است و موتور لانس و آمبولانس‌های دیگر هم مستقر هستند.
معاون درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی به مهیا بودن تمامی امکانات برای خدمت‌رسانی بهداشت و درمان به زائران اشاره کرد و گفت: امیدوارم نیاز به درمان شخصی نباشد اما همکاران ما آماده هستند تا در صورت بروز مشکل، اقدامات لازم را انجام دهند. تیم‌های بهداشت از سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران مستقر هستند و بهداشت آب، غذا و محیط کاملاً در حال کنترل است و در بازدید انجام‌شده همه تیم ها آماده ارائه خدمت به زائران در مراسم ملکوتی حضرت امام (ره) هستند.
وی در پایان به استقرار تیم اورژانس اشاره کرد و افزود: دکتر توکلی به نمایندگی از وزیر برای اورژانس پیش بیمارستانی در اینجا حضور دارند و اتحاد کاملی بین همکاران بهداشت و درمان است و سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی و بهداشت و درمان سپاه، ارتش، تأمین اجتماعی، فراجا و دانشگاه البرز و همه قسمت‌هایی که واحد بهداشت و درمان دارند وظیفه خودشان دانستند با تمام قوا در اینجا حضورداشته باشند و تا به زائران خدمت‌رسانی کنند.
وی در پایان به همه همکاران که بادل و جان مستقر هستند خدا قوت گفت.
توضیح اینکه در این بازدید دکتر صدرایی، مدیر گروه  بهداشت محیط و حرفه ای،  دکتر علی نیک فرجام، مدیر  گروه تخصصی پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر احد گوارا، معاون مرکز بهداشت جنوب تهران و دکتر علی تاجدار، رئیس شبکه بهداشت و درمان ری حضور داشتند.
 

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *