بازدید نوروزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران

در آستانه نوروز 1403 و در روز پایانی سال 1402 دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و پزشک مقیم ستاد هدایت از بیمارستان‌های شریعتی، مرکز قلب و یاس بازدید کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر ناطقی در حاشیه این بازدید گفت: در ایام نوروز برنامه مدونی در نظر گرفته‌شده تا از نزدیک مراکز بهداشتی و درمانی را بازدید کنیم و امروز با ستاد هدایت دانشگاه بیمارستان‌های شریعتی، مرکز قلب و یاس بازدید کردیم.
وی در ادامه افزود: اکثر بخش‌های ویژه بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه همچنان به خدمت خودشان ادامه می‌دهند و بخش‌های عادی بالای 50 درصد و بخش‌های اورژانس کامل فعال هستند و در بخش‌های زنان فعالیت کامل را دارند.
وی افزود: تعداد تخت‌های فعال ما به‌اندازه استانداردهایی که وزارت بهداشت و درمان در نظر گرفته، هست و در بازدید امروز ما با ازدحام بیمارها مواجه نبودیم و تعداد پرستارها نسبت به تعداد تخت‌ها مناسب و قابل‌قبول بود و شلوغی اورژانس‌ها و تعداد تخت‌های اضافی که داشتند به‌خصوص در بیمارستان شریعتی جوری نبود که مشکل جدی برای سیستم درمان ایجاد کند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا پایان ایام نوروز هم ما همین شرایط را داشته باشیم و گقت: با تمهیداتی در نظر گرفتیم، اگر با شلوغی بیمارستان‌ها مواجه شدیم  به ظرفیت تخت‌ها اضافه می کنیم که مردم معطل نشوند.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر