بازدید کارشناسان واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران از مدرسه پیروان زینب

واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران باهدف پیشگیری از بیماری کرونا از مدرسه پیروان زینب بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جنوب تهران، این واحد روز یکشنبه 11 خرداد 99 به‌منظور پیشگیری از بیماری کرونا و همزمان با شروع امتحانات مدارس از مدرسه ابتدایی دخترانه پیروان زینب واقع در آموزش‌وپرورش منطقه 11 بازدید کرد.
دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز به حضور دانش‌آموزان در حوزه‌های امتحانی (مدارس) و اهمیت پیشگیری از بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: واحد نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران نظارت‌های برنامه‌ریزی‌شده‌ای را انجام داده‌اند.
دکتر سرابی در بازدید از این مدرسه عملکرد نیروهای خدماتی در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن حوزه‌های امتحانی را ارزیابی و بر شناسایی دانش آموزان با بیماری‌های زمینه‌ای و نقص سیستم ایمنی، برگزاری امتحان برای این دانش آموزان در اتاق‌های جداگانه، استفاده از ماسک برای کارکنان و دانش آموزان حاضر در حوزه‌های امتحانی تأکید کرد.
وی همچنین در خصوص نصب بنرهای آموزشی در حوزه‌های امتحانی، لزوم تب سنجی دانش آموزان و کارکنان قبل از ورود به مدرسه مطالبی را بیان کرد و افزود: باید این موارد در چک‌لیست ثبت شود و به واحد مدارس مرکز جنوب تهران گزارش شود.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *