برپایی نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر مرکز بهداشت جنوب تهران در خوابگاه دانشجویان علوم پزشکی تهران

واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد با همکاری واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران و معاونت درمان دانشگاه، نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر را برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر روز دوشنبه 5 تیر 1402 در خوابگاه دختران و پسران دانشجو علوم پزشکی تهران هستند برگزار شد.
نازیلا محمدی، زیبا نوری و فرزاد نیک روی کارشناسان واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد این مرکز در این غرفه به مشاوره پیشگیری از اعتیاد پرداختند و انواع مواد و عوارض آن‌ها از طریق بازی به سه گروه از دانشجویان آموزش داده شد.
 همچنین بسته‌های پیشگیری از اعتیاد، کتاب اعتیاد، بسته‌های مهارت‌های زندگی، پمفلت پیشگیری از اعتیاد، افسردگی و اضطراب به دانشجویان علاقه‌مند و داوطلبان سفیر دانشجویی ارائه شد.
همچنین در حاشیه این نمایشگاه واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران با همکاری معاونت دانشجویی دانشگاه تهران حضور داشتند و زینب صوفی‌آبادی، مراقب سلامت پایگاه 2 مرکز خدمات جامع سلامت 14 معصوم و علیرضا صادقی طباطبایی، مراقب سلامت مرکز خدمات جامع سلامت ثلاث به جذب سفیران سلامت دانشجو و عضویت ایشان در سامانه شهاب در خوابگاه دختران و پسران پرداختند.
در این برنامه مشاوره ازدواج نیز برای تعدادی از دانشجویان انجام شد و محتوای آموزشی نیز در اختیارشان قرار گرفت.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *