• تاریخ انتشار : 1396/07/23 - 09:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1022
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه‌های آموزشی صبحانه سالم در مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت روز جهانی تخم‌مرغ جلسه‌های آموزشی صبحانه سالم را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومي مرکز بهداشت جنوب تهران، محمد حاجی قربانی، کارشناس تغذیه مرکز ثلاث کلاس آموزشی تغذیه سالم را روز سه‌شنبه 11 مهر 96 برای 400 تن از دانش آموزان در دبستان دخترانه راه فاطمه منطقه 11 تهران را برگزار کرد.
همچنین وی روز یکشنبه 16 مهر 96 کلاس آموزشی صبحانه سالم و اهمیت مصرف تخم‌مرغ را برای 300 تن از دانش آموزان دبستان دخترانه بشارت واقع در منطقه 11، به مناسبت روز جهانی کودک و تخم‌مرغ برگزار کرد.
شهلا ترابی، کارشناس تغذیه مرکز اسماعیل‌آباد روز سه‌شنبه 17 مهر 96 کلاس آموزشی به مناسبت روز جهانی تخم‌مرغ و باهدف آشنایی دانش آموزان با ترکیبات این ماده غذایی و فواید مصرف آن را برای 50 تن از دانش آموزان در مدرسه دخترانه عمار یاسر، متوسطه اول واقع در منطقه 19 برگزار کرد.
فاطمه فرقدان، کارشناس تغذیه مرکز فرمانفرماییان کلاس آموزشی به مناسبت روز جهانی تخم‌مرغ برای 17 تن از بانوان در سرای محله اسکندری واقع در منطقه 11 برگزار کرد و تخم‌مرغ‌های پخته در بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.
الهام رجالی پور، کارشناس تغذیه مرکز قمر بنی‌هاشم جشنوارۀ صبحانه سالم را روز چهارشنبه 19 مهر 96 برای والدین به مناسب روز جهانی کودک و روز جهانی غذا در سرای محله هاشمی با تأکید بر اهمیت مصرف صبحانه، آشنایی بامیان وعده‌های مناسب و نیازهای تغذیه‌ای کودکان برگزار شد.
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 71423
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی