برگزاری جلسه آموزشی مرکز بهداشت جنوب تهران پیشگیری از کووید 19 در مدارس

برگزاری جلسه پیشگیری از کووید 19 در مدارس در راستای اجرای کمپین کووید در مدرسه من جایی ندارد در مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه آموزشی که با هماهنگی واحد آموزش بهداشت و همکاری مرکز خدمات جامع سلامت فرمانفرماییان روز دوشنبه 17 آبان 1400 برای حدود هزار نفر از دانش آموزان 12 تا 18 سال مناطق آموزش‌وپرورش 10،11،16،17 و 19 و اولیای دانش آموزان به‌منظور ترغیب آن‌ها برای انجام واکسیناسیون کووید 19 و رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
دکتر یاسمین کلهر پزشک این مرکز در مورد ویروس کرونا، نحوه انتشار آن و راه‌های پیشگیری از ابتلا، مطالبی را بیان و در ادامه به تأثیر واکسن‌های کووید 19 در پیشگیری از ابتلا به بیماری، کاهش شدت بیماری و مرگ ناشی از آن اشاره کرد.
وی در ادامه واکسن‌های مناسب گروه سنی 12 تا 18 سال موجود در کشور را معرفی کرد و در ادامه نجمه الملوک امینی، رئیس گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه با اشاره به نقش اخبار و منابع آموزشی مجازی معتبر در تصمیم‌گیری‌های مناسب سلامتی و وجود منابع غیرعلمی گمراه‌کننده در صفحات مجازی به معرفی صفحات مجازی سفیران سلامت تهران به آدرس safiranesalamatetehran @ پرداخت و از حاضرین خواست برای دریافت مطالب معتبر بهداشت و سلامت در این صفحات مجازی عضو شوند.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *