برگزاری جلسه آموزش آبشاری بلوغ، جوانی جمعیت و ازدواج به هنگام در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری جلسه آموزش آبشاری بلوغ، جوانی جمعیت و ازدواج به هنگام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز به‌منظور سلامت جامعه در راستای حفظ و ارتقای سلامت آحاد مردم و به‌منظور سلامت نوجوانی و جوانی جمعیت و ازدواج بهنگام، جلسه آموزشی روز دوشنبه 23 آبان 1401 جلسه‌ای را برای 100 تن از رابطان و مربیان بهداشت در سالن آمفی‌تئاتر آموزش‌وپرورش منطقه 11 برگزار کرد.
در این جلسه کویستان فلاح، مراقب سلامت مرکز خدمات جامع سلامت مرکز فرمانفرماییان ابتدا مطالبی در خصوص بلوغ و سلامت نوجوانی مطالبی را بیان و به اهداف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره کرد.
 وی در ادامه در خصوص صیانت از جمعیت، فرزند آوری، نرخ باروری، تعداد مورد انتظار فرزند به ازای هر زوج، پنجره فرصت جمعیتی در 30 سال آینده، کاهش سهم جمعیت (0 تا 14) سال و افزایش جمعیت سالمندی مطالبی را ارائه کرد.
در این جلسه در مورد جهت‌گیری اساسی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) و آسیب‌های تک‌فرزندی و معایب آن مطالبی بیان شد.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *