• تاریخ انتشار : 1395/12/16 - 09:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 670
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه مرکز بهداشت جنوب تهران با کارشناسان تربیت‌بدنی پنج منطقه آموزش‌وپرورش

کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران بر اهمیت تحرک فیزیکی وتاثیر آن بر سلامت جسم و روح دانش آموزان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومي مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه باهدف تعامل و هماهنگی با کارشناسان تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش در راستای کیفی و کمی سلامت دانش آموزان روز شنبه 7 اسفند 95 با حضور کارشناسان تربیت‌بدنی 5 منطقه آموزش‌وپرورش تحت پوشش 10، 11، 16، 17 و 19 در سالن جلسات ستاد این مرکز برگزار شد.
در ابتدا سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران ضمن خیرمقدم به حاضرین بر اهمیت تحرک فیزیکی وتاثیر آن بر سلامت جسم و روح دانش آموزان تأکید کرد.
وی در ادامه همکاری دو سازمان را در پیشبرد برنامه پیشگیری از کم‌تحرکی، لازم و ضروری دانست و در خصوص تفاهم‌نامه منعقدشده بین دو وزارت آموزش‌وپرورش و بهداشت مطالبی را بیان و بر پیشبرد اهداف برنامه، برنامه عملیاتی اجرای تمرینات کششی در کلاس و ارائه راه‌کار به‌منظور ترویج فعالیت بدنی مطلوب تاکید کرد.
در این جلسه جوادی، کارشناس واحد سلامت نوجوانان جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران به معضل چاقی و اضافه‌وزن اشاره و در خصوص برنامه‌ریزی برای افزایش تحرک بدنی در مدارس برای پیشگیری از این معضل مطالبی را بیان کرد.
وی به عملکرد مراکز و پایگاه‌ها در خصوص ترویج و آموزش سلامتی و ورزش اشاره کرد.
خبرنگار: نگاردیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 66754
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی