برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران اداره سلامت شهرداری مناطق تحت پوشش در مرکز بهداشت جنوب تهران

فرحناز ثابتی، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری جلسه معرفی برنامه خود مراقبتی سازمانی و نیازسنجی سلامت جامعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، جلسه معرفی برنامه خود مراقبتی سازمانی و نیازسنجی سلامت جامعه و طراحی مداخلات ارتقا سلامت و معرفی سامانه شهاب با حضور مدیران ادارات سلامت شهرداری مناطق تحت پوشش در سالن جلسات ستاد این مرکز برگزار شد.
در این جلسه بر تشکیل شورای ارتقا سلامت در محل کار، انجام نیازسنجی برای شناخت مشکلات سلامت کارکنان تأکید و در خصوص نحوه تدوین برنامه عملیاتی به‌منظور بهبود سلامت کارکنان و ایجاد محیط مناسب‌تر کاری مطالبی بیان شد.
ثابتی در ادامه افزود: کارشناسان واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران نیازسنجی سلامت جامعه را در مرکز بهداشت جنوب تهران اجرا کردند و سپس نتایج آن را اعلام و نحوه طراحی مداخلات ارتقا سلامت با توجه به نتیجه نیازسنجی را بیان کرد و همکاری مشترک این مرکز و شهرداری مناطق را خواستار شد.
همچنین معرفی سامانه همگانی آموزش بهداشت (سامانه شهاب)، از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این جلسه بود.
دکتر زهرا طالبی، کارشناس مسئول واحد بهداشت خانواده و محمدرضا یعقوبی، کارشناس واحد مبارزه با بیماری‌های این مرکز در خصوص مسائل مرتبط با سلامت سالمندان و طرح غربالگری سل در اتباع بالای 12 سال مطالبی را بیان کردند.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *