• تاریخ انتشار : 1396/02/16 - 10:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1075
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی مرکز بهداشت جنوب تهران با کارشناسان تربیت‌بدنی پنج منطقه آموزش‌وپرورش

واحد سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران، جلسه هماهنگی با کارشناسان مناطق پنج گانه آموزش‌وپرورش را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومي مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز دوشنبه 11 اردیبهشت 96 با حضور کارشناسان تریبت بدنی آموزش‌وپرورش مناطق 10، 11، 16، 17 و 19 تحت پوشش این مرکز در سالن جلسات ستاد برگزار شد.
در ابتدا سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم، اهداف برگزاری جلسه را تعامل و هماهنگی بیشتر با کارشناسان تربیت بدنی آموزش‌وپرورش در راستای کیفی و کمی سلامت دانش آموزان اعلام کرد.
وی در ادامه به همکاری بین بخشی اشاره کرد و پراهمیت خواندن تحرک فیزیکی و تأثیر آن بر سلامت جسم و روح دانش آموزان همکاری دو سازمان را در پیشبرد برنامه پیشگیری از کم‌تحرکی لازم و ضروری دانستند.
در این جلسه تبادل‌نظر و گفتگو در خصوص فعالیت‌های کارشناسان تربیت‌بدنی مناطق 5 گانه آموزش‌وپرورش انجام شد و خالدی، کارشناس روانشناسی درزمینهٔ تحرک فیزیکی، آموزش تأثیر تحرک فیزیکی در سلامت روان و ترابی، کارشناس تغذیه این مرکز در خصوص اصول تغذیه صحیح در ورزشکاران مطالبی را بیان کرد.
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 68020
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی