برگزاری جلسه هماهنگی واحدهای مرکز بهداشت جنوب تهران با عنوان نظارت بر بازگشایی همه مدارس

واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه هماهنگی را با عنوان نظارت بر بازگشایی همه مدارس با کارشناسان سلامت و پیشگیری مناطق پنج‌گانه آموزش‌وپرورش برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز روز شنبه 13 آذر 1400 این جلسه را باهدف نظارت بر بازگشایی مدارس با حضور کارشناسان سلامت و پیشگیری مناطق پنج‌گانه آموزش‌وپرورش تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران و کارشناسان واحد نوجوانان جوانان و مدارس به‌صورت غیرحضوری برگزار کرد.
در این جلسه دکتر سرابی با توجه به بازگشایی همه مدارس به ذکر اهمیت آموزش و یادگیری ارتباطات اجتماعی در گروه سنی نوجوان در محیط مدارس با توجه به بیماری کرونا پرداخت و با توجه به شرایط خاص کنونی، توجه همزمان به مقوله آموزش و رعایت نکات بهداشتی را از مهم‌ترین مسائل دانست.
دراین‌ارتباط سرابی گفت با توجه به دوره خطیر کنونی و بازگشایی مدارس ضروری است به‌تمامی دستورالعمل‌های ارسالی (نسخه 07)، نظارت مستمر بر مدارس بازگشایی‌شده بر اساس چک‌لیست مربوطه، توسط مراقبان سلامت و هماهنگی و تعامل آموزش‌وپرورش انجام شود.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *