برگزاری جلسه هماهنگی کارشناس مسئول مرکز بهداشت جنوب تهران برای افزایش پشتیبانی از واکسیناسیون کرونا

ناظر منطقه 10 مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه هماهنگی را برای افزایش پشتیبانی از واکسیناسیون کرونا در بسیج مقداد منطقه 10 برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر زهرا طالبی، کارشناس مسئول و ناظر منطقه 10 این مرکز روز شنبه 30 مرداد 1400 به‌منظور هماهنگی افزایش پشتیبانی از واکسیناسیون کرونا با توجه به موج ابتلا به بیماری کرونا به علت شیوع ویروس دلتا
جلسه‌ای را با حضور فرماندهان بسیج، مسئول سراهای منطقه 10، معاون آموزش‌وپرورش، مسئول سوله بحران شهرداری منطقه ده و مسئول اورژانس و سرپرست مرکز اکبرآباد و سوله الزهرا بریانک مرکز بهداشت جنوب تهران در بسیج مقداد منطقه 10 برگزار کرد.
وی در این جلسه بر پیک پنجم کرونا و موج ابتلا به بیماری کرونا به علت شیوع ویروس دلتا برای پیشگیری از تجمع مردم درسایت الزهرا پیشنهاد راه‌اندازی نوبت عصر سایت سوله الزهرا را ارائه کرد و گفت: نیروی انتظامی حداقل یک نفر و نیروی اورژانس درسایت الزهرا به‌صورت ثابت مستقر شوند.
دکتر طالبی در ادامه به حضور دو نفر نیروی بسیج با وسیله نقلیه برای انجام سیاری تست کرونا خانواده‌ها به‌صورت مستمر در مرکز اکبرآباد تأکید کرد و مشارکت فعال ناظران سلامت جمعیت هلال‌احمر در بازدید اصناف در مرکز اکبرآباد برای منطقه 10 را خواستار شد.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *