برگزاری جلسه کمیته بین بخشی واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران با موسسه غیردولتی نهال

کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری جلسه کمیته بین بخشی با موسسه غیردولتی نهال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز در راستای برنامه توسعه‌ای چهارم، شناسایی و تعیین وضعیت سلامت و آموزش این گروه جلسه‌ای روز شنبه 19 شهریور 1401برای کودکان و نوجوانان غیر دانش‌آموز در مرکز نهال برگزار شد.
وی در ادامه افزود: با توجه به گام اول برنامه توسعه‌ای چهارم شناسایی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل و در راستای حفظ و ارتقای سلامت کودکان و نوجوانان غیر دانش‌آموز و تعیین وضعیت بهداشتی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل تحت پوشش و هماهنگی برای انجام فعالیت‌های مربوطه، جلسه‌ای برگزار شد.
در این جلسه دکتر سرابی بر رسیدگی به مسائل کودکان کار تأکید کرد و افزود: احیای زندگی مطلوب برای این کودکان و حمایت آنان از راهکارهای کمک به آن‌ها است و اگر این معضل به‌طور ریشه‌ای حل نشود تبعات سنگینی ازجمله افزایش بزهکاری در جامعه دارد بنابراین شناسایی این نوجوانان اولین قدم برای تعیین وضعیت آموزشی و بهداشتی و... است.
وی در ادامه به خلاصه‌ای از فعالیت‌های قابل انجام اعم از آموزشی و بهداشتی در سال تحصیلی اشاره کرد و صفری مربی و نماینده مرکز، تعداد مددجوهای شناسایی و ثبت‌نام‌شده را تاکنون 130 نفر اعلام کرد و خلاصه‌ای از خدمات آموزشی و بهداشتی انجام‌شده در مرکز را ارائه کرد.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *