برگزاری کارگاه آموزشی احیای پایه نوزادان و کودکان در مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد آموزش بهداشت کارگاه آموزشی احیای پایه نوزادان، کودکان و اختلالات شایع روان را برگزار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جنوب تهران، واحد آموزش بهداشت با همکاری واحد گسترش، سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد و بهداشت خانواده مرکز بهداشت جنوب تهران کارگاه آموزشی احیای پایه نوزادان، کودکان و اختلالات شایع روان در کودکان را روز دوشنبه 15 مهر 98 برای 40 تن از مدیران و مربیان مهدهای کودک برگزار کرد.
در این کارگاه فرحناز ثابتی، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران ضمن خیرمقدم به حاضرین به بیان برنامه و اهداف کارگاه پرداخت و پوران قربانی، کارشناس نظام مراقبت کودکان درزمینهٔ مراحل اقدام در هنگام وقوع حوادث و اهمیت اقدام به‌موقع مطالبی را بیان کرد.
در ادامه محبوبه واعظ زاده با استفاده از ماکت به‌صورت عملی در خصوص راه‌های برطرف کردن انسداد ناقص هوایی در نوزادان و کودکان، زنان باردار و افراد دارای اضافه‌وزن و نحوه احیای قلبی و ریوی در سنین مختلف مطالبی را آموزش داد.
در ادامه نازیلا محمدی، کارشناس واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران در خصوص اختلالات شایع روان، نشانه‌شناسی، اپیدمیولوژی، درمان و روش‌های مقابه با بدرفتاری‌های کودکان مبتلابه اوتیسم و بیش فعالی و نقص توجه مطالبی را ارائه کرد.
فاطمه رحیمی، کارشناس واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران، گزارشی از مهدکودک‌های حامی سلامت و شرکت‌کننده در برنامه خود مراقبتی سازمانی را ارائه کرد و از حاضرین خواست تا در برنامه‌های ارتقاء سلامت محیط کار شرکت کنند.
بسته آموزشی شامل برشور های سلامت روان، شپش سر، برطرف کردن انسداد راه هوایی، تب در کودکان، سی دی و کتابچه سلامت دهان و دندان، پوسترهای آزار جنسی کودکان، رشد و تکامل کودکان در اختیار حاضرین قرار گرفت.
خبرنگار: نگار دیوبندی

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی