• تاریخ انتشار : 1395/11/13 - 12:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 523
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی پوشش و حجاب و تأثیر آن بر آرامش روان

واحد فرهنگی مرکز بهداشت جنوب تهران، کارگاه آموزشی پوشش و حجاب و تأثیر آن بر آرامش روان را برگزار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز سه‌شنبه 12 بهمن 95 با حضور نماینده‌های فرهنگی مراکز و کارشناسان ستادی در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
قاسمی، مسئول فرهنگی این مرکز ضمن تبریک و فرارسیدن دهه مبارک فجر و پاسداری، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، به هم‌زمانی این جلسه و تقارن آن با آغاز دهه‌ی فجر و فعالیت‌های فصل زمستان اشاره کرد.
دکتر شکرالهی، استاد حوزه و مشاور تربیتی در خصوص فلسفه‌ی حجاب، اثرات آرامش آن با توجه به آیات قرآنی، احادیث و روایات مطالبی را بیان کرد و به بیان درجات آرامش روح، معایب و مزایای حجاب پرداخت.
در ادامه حاج‌آقا زنده‌دل، مسئول فرهنگی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با اشاره به آیات قرآنی، کتب و رساله مصور به‌منظور استفاده بانوان شاغل در خصوص احکام بانوان مطالبی را معرفی کرد.
همچنین فقیه نصیری، معاون مرکز بهداشت جنوب تهران بر رعایت شئونات اخلاقی و رفتاری همکاران شاغل زن و مرد در محیط‌های کاری تأکید کرد.
در حاشیه این برنامه از رمضان نژاد، محمدی، تقی زاده، فدایی، خدابخش، قاسمی تجرد و قاسمی، از دارندگان رتبه‌های برتر دانشگاهی در رشته‌ی احکام مرکز بهداشت جنوب تهران با اهدای لوح تقدیر قدردانی و  پکیج  تبلیغاتی دفتر قرآن و عترت توزیع شد. آموزش نحوه شرکت در جشنواره قرآنی نیز ارایه شد.
خبرنگار: نگاردیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 65972
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی