برگزاری کلاس‌های آموزشی و مسابقه نقاشی به مناسبت روز جهانی تخم‌مرغ در مراکز خدمات جامع سلامت

کارشناسان واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران کلاس‌های آموزشی و مسابقه نقاشی را به مناسبت روز جهانی تخم‌مرغ برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، مهشید آقاسی کارشناس تغذیه مرکز شهید احمدی برای کودکان پیش‌دبستانی سرای محله زمزم و هنگامه مسعود سینکی از مرکز پارک بعثت برای کودکان پیش‌دبستانی سرای محله باغ آذری و زهرا اللهیاری از مرکز امام صادق برای والدین دانش آموزان مدرسه کیهانی کلاس آموزشی و مسابقه نقاشی را به مناسبت روز جهانی تخم‌مرغ برگزار کردند.
روز جهانی تخم‌مرغ چند سالی می‌شود که در مدارس از اهمیت بالایی برخوردار شده است، در مدرسه به دانش آموزان آموزش داده می‌شود که تخم‌مرغ را در سفره غذایی خود قرار دهند و در هرروز یک تخم‌مرغ را به هر صورت آب پز میل کنند، تخم‌مرغ به لحاظ منبع غذایی یک غذای کامل به‌حساب می‌آید و برای رشد جسمی و مغزی کودکان بسیار مفید است و پروتئین و اسید‌های آمینه ضروری بدن را تأمین می‌کند.
 در ادامه در مورد فواید تخم‌مرغ به‌عنوان بهترین و غنی‌ترین منبع پروتئین و داشتن مواد غذایی فراوان برای رشد عضلات کودکان مطالبی بیان شد.
سپس کودکان نقاشی تخم‌مرغ (با شعار تخم‌مرغ غذای سلامتی) را رنگ‌آمیزی کردند و به تمام کودکان به خاطر یادگرفتن مطالب مفید و انتقال آن به خانواده‌هایشان جایزه اهدا و به 5 نفر که بهترین و خلاقانه‌ترین رنگ‌آمیزی را داشتند جوایز نفیس‌تری اهدا شد.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *